Apr 21, 2009

. : : Exam..!!! : : .


Lukisan ni dibuat time x tau nak jawab ape dalam kertas jawapan..hikhikhik..gurau je..

Start ari ni 21 hb 04 maka bermulalah minggu exam bagi aku sampailah 07 hb 05 2009.
Semalam budak-budak UKM yang len dah start exam..
Aku start ari ni..
Then aku abis lewat dari orang len kot..haha..tak tau la..

21 hb 04 (08:30:00) ~ Metodologi Dakwah ~

22 hb 04 (12:00:00)~ Falsafah Pendidikan Islam ~

23 hb 04 (15:30:00) ~Fiqh Ibadat Dan Munakahat ~

28 hb 04 (15:30:00) ~ Tamadun Islam Dan Asia Tenggara ~

30 hb 04 (12:00:00) ~ Maharat Muhadathah Wa Al-Khitabah ~

02 hb 05 (08:30:00) ~Amalan Perhubungan Awam II ~

05 hb 05 (08:30:00) ~ Psikologi Pendidikan ~

07 hb 05 (08:30:00) ~Perkamusan Arab ~

10 hb 05 ~ Lapor diri di Sek.Men.Keb........ bagi Pra-Praktikum (aku guru pelatih !) hehe...Selama 4 minggu..ni kira subjek aku untuk short sem la.. ~


Dengan kesempatan ini,aku ingin mengucapkan gud luck kepada semua yang menduduki peperiksaan..Bil Taufiq Wa Najah Fil Imtihan..

Tenangkan fikiran..dapatkan tidur yang secukupnya..jangan lupa bawak kad matrik,slip exam n alat tulis...
and..
Jangan lupa berdoa pada Pencipta kita..sesungguhnya setiap sesuatu usaha itu perlu disertai dengan doa dan tawakkal..
Hanya padanya kita memohon sesuatu..
Maka disini aku ingin sertakan doa sebelum memulakan exam..

الهم لا سهلا الا ما جعلته سهلا وانت تجعل الحزن اذ شت سهلا
أمين...

Alahai prob lak..x leh letak baris..camne nak baca ni...
~Oleh kerana aku tak boleh letak baris pada doa ni maka aku wat kat bawah ni bacaannya kalau tulis rumi..~
~'Allahuma la sahlan illa ma jaa'ltuhu sahlan wa anta taja'la hazan iza syikta sahlan ..'~

InsyaAllah moga Allah mempermudahkan urusan kita..





Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan testi exam bagi IPTA dan IPTS seperti di atas..
sila layari http://testi.kuriee.com

11 comments:

cambesje said...

gud luck to u too~~

Farhah Zaidah Binti Abdul Rahman said...

-cambesje- thanks ye...

pulasperut said...

gud luck..

Farhah Zaidah Binti Abdul Rahman said...

-pulasperut- thanks ye...bru blik dr exm ni..huhuhu

::HaMpArAn HaTiKu:: said...

salam,aii
gud luck taw
wat yg ter'best dlm exam nnti

Farhah Zaidah Binti Abdul Rahman said...

wslm..thanks syakiela...

amu mejie said...

salam farhah...sian nk exm yerk..he~..papepon amu doakan smoga Allah permudahkan segala urusan ekau la yerk...jwb leklok exam..jgn monung jo..x leh jwb bwk dadu..he~

bitaufik wannajah wannikah bisu'ah.

Farhah Zaidah Binti Abdul Rahman said...

-amu mejie- hehe..x nak bawa dadu..nak bawak trus papan dam 2..
hehe..anyway thanks ye amu..

Cik Angah said...

good luck farhah =)

pssstt..byk gak ek paper kamu? :)

do the best masa praktikum nnti ek..

Farhah Zaidah Binti Abdul Rahman said...

-Cik Angah- Thanks angah..tgh susah ati fsl praktikum ni..huhuhu...

anaklaut said...

selamat menduduki exam..moga berjaya dengan cemerlang...insyallah..