May 21, 2009

. : : Aku & Pra-Praktikum II : : .

Aku masih di SMKAK..
ada lagi lebih kurang 2 minggu aku perlu berada di SMKAK..
Minggu ni minggu exam upper form..
so adakalanya aku n kengkawan perlu relief klas..
Berdebar-debar gak utk 1st time kena ganti klas..
tgk2 kat memo lak form 4,5 & 6..
Nak bagi arahan kat student pun ketaq..
ari 1 st aku kena ganti klas yang waktu pertama..
dapat je memo guru ganti terus aku g amik kertas soalan n g kelas 4 Mawaddah..
mula2 diorang tengok aku,diorang wat bodo ja..
mentang2 la aku ni dulu budak sek tu gak..
so diorang ingat aku suka2 ka masuk kelas tuh..
Alhmdulillah pastuh diorang dengar gak arahan aku..
berbanding kawan aku sorang g..
Dia kena relief klas yang sama ngan aku tapi waktu kena kutip kertas jawapan
bila dia gtau nak kutip kertas budak2 tuh wat x tau ja..
may b btul2 x dgar or sengaja..coz kwan aku tu pun jenis lemah lembut..suara pun x berapa kuat la..


Ni pict masa hari guru...
ada banyak g..
tapi upload yang ni je la..




Pengetua kat SMKAK pompuan..
yang gambar kat atas tuh Pen.Kanan Pentadbiran..
Yang kat bawah tu la pengetua..



Ni la satu-satunya hadiah yang aku dapat pun..
hahaha..
ni dari badan pengawas..
terkjut aku bila sorang pengawas tuh datang kat aku bagi hadiah ni n ucap
'selamat hari guru cikgu..'
cam x layak je dapat penghargaan..
huhuhu



Ni la memo pertama yang aku dapat..




Ni kelas pra u 2 ekonomi..
ni la kelas aku dulu2..






Kat smkak kul 2.25 baru abis time P&P..
lps tuh guru2 kena solat jemaah ngan students..
so lebih kurang kul 3 gak la baru aku leh balik..
ari ni ari khamis..
ari yang paling aku suka la..
coz bleh kuar awal skit..
awal pun kul 2 gak la bru leh kuar sekolah..
kena solat jemaah dulu baru kuar..
ok..nnti aku citer g..
salam alaik..

3 comments:

::HaMpArAn HaTiKu:: said...

salam,wah tahniah ye farhah...dh lme sy nntikan entry blog nie...beshh la jd guru nie

UnGu VioLet said...

salam kenal.. salam ziarah.. really nice site!!! ade masa, singgahla ke terak UNGU VIOLET pulak..

FdausAmad said...

Gua nak jemput lu dtg kenduri kat blog gua.
Follow terus pun xpa.Ikut baca doa.

Blog gua tu dah tak seimbang.Ramai budak berat belah punk.

Gua dah 6 hari merantau jemput kenduri ni.