May 16, 2009

. : : Aku & Pra-Praktikum : : .

Salam Alaik..

Dah hampir seminggu aku x update blog..

x wat pape kat blog..x jalan2 kat blog org len..

ni pun aku x der pape nak wat untuk entry baru..

just masukkan pict je la..
Pict kat atas ni aku lukis sendiri tau..
pakai Wizarddrawer..
tol ntah nama tuh..
aku pun lupa..
Best gak pkai bende tuh lukis..
cantik je aku lukis..hehehe

Dah seminggu aku jadi guru R.O.S

Yang pasti bagi aku ianya agak mencabar..

2 belum jadi guru norvis..

baru guru R.O.S

Ari 1st n 2nd aku rasa cam x nak g sek g dah..

coz aku sorg2..

makan sorg2..

jalan sorg2..

nanti la aku citer g...

ape2 pun aku amik kesempatan ni nak ucapkan

"Selamat Hari Guru "

kepada semua guru di seluruh Malaysia..

X kira la guru R.O.S ke,praktikal ke,guru norvis ke,guru berpengalaman ke...

ok..ni pict yang sempat aku amik minggu lps sbg guru R.O.S
Esok ada sambutan guru kat sek..
nanti aku upload g ye pict2 sepanjang aku jadi guru R.O.S nih..



5 comments:

aya harith said...

samat ari guru=)

--{♥Mahirah Abd♥}-- said...

wa...TQ for the wishhhh...hehehe
x nk bg hadiah ker...ahaksss ;)

::HaMpArAn HaTiKu:: said...

salam,aii farha...lme xdgr cite,smoga sentiase sht ye...nnti wat entry br psl jd guru taw,xsbr nak baca...

Farhah Zaidah said...

-Aya harith-
Hehe..thanks ye dik...best smbutan ari ni...1st time disambut sebagai seorg guru..

Farhah Zaidah said...

-cikgu mahirah n syakiela-
hehe..alaa..cikgu dh dapat hadiah bnyk dah kan kat sekolah...hehe
farhah menghilang la syakile..penat jd cikgu R.O.S..hehe