May 8, 2009

. : Aku Pulang : : .


Salam Alaik..
terjaga je dari tido pagi nih aku
teringat...
malam nih aku nak balik kedah dah..
yahuuuuu..
hehe..
x sabar nak balik...
bleh jumpa En.Shaharudin Saadan..
hehe..
Tapi bila aku dah balik bermakna tinggal lebih kurang sehari or dua hari g aku
kena g sekolah...
untuk Pra-Praktikum bagi short sem aku..
nervous pun ada..
walaupun tu sek lama aku masa form 6..
Nak g sorang2 lak pagi tuh..
skang aku tengah konpius..
kawan aku cakap
ahad cuti..
cuti ka?
Tak tau la sek tu cuti ke tak..
klu cuti lega skit ati aku...
hehehe..
Kami 4 orang dihantar ke sek tu..
tapi kawan-kawan aku bernasib baik terpilih untuk menduduki interview Biasiswa KPM..
so diorg g sekolah lambat skit la...
aku sorang2 kena g awal...
Sunyi la aku..
huhu..
Tapi x per cobaan..
Mati esk pun dok dalam kubur sorang2...

1 comments:

aya harith said...

ayat terakhir yg menusuk kalbu

*_*