Jun 21, 2009

. : : Tag- Cabaran Langsingkah Aku : : .

Salam..
dah lame aku dapat tag nih dr Cikgu Mahirah Abd..
Tapi ari ni baru aku ada kesempatan nak wat..
minta maap ye cikgu...

1.Berapa berat dan ketinggian anda sekarang?
Berat sekarang x dapat ditafsirkan ngan kata2..tinggi Alhmdulillah msih mmpu ku ukur 161 cm klu x salah la..heheh..

2. Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? usia anda pada masa itu?
Berat paling tinggi x dapat ku ungkapkan..coz abis kg dalam penimbang..huhuhu..usia ketika itu 21 taun

3.Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? Dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?
Makanan sampingan? x der samping2 berdampingan ada la..gagal sentiasa..huhuhu

4.Berat paling rendah yang pernah anda dapat? Usia anda pada ketika itu?
Masa baby la kot..muahaha..berat x cecah 2 angka..hehe

5.Anda pernah sertai program pelangsingan? Nyatakan kejayaan anda?
Belum pernah ..InsyaAllah coming soon..hehe..yola 2..

6.Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda yang paling terendah?
X makan nasik sehari dua..tapi tu la x tahan daulat...

7.Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?
Kuat tido la kot..siang malam pagi petang tdo je...tumbesaran kan berlaku masa tdo..haha..ntah la..tension,sedih..mkn tdo,mkn tdo..so kembang la..

8. Apakah target anda untuk kurus selepas ini?
nak kurus sebelum 2013 la kot....

9.Miliki gambar anda dahulu dan kini?
Pict? suka amik pict muka je..coz bdn x muat skrin kamera..muahaha..

10. Sila upload ok?


Kawan-kawan yang anda ingin tag 'cabaran langsingkah daku' ini adalah:
-Cik Angah
-Pu3 Baliqiss
-Syakiela
-Lie_Nurulz
-Aya Harith
-Nad
-Cambesje
-Ynaa
-SatinaHumaira

Sesape yang dah buat abaikan la ye..
n sape2 follower yang nak buat,buat la ye..
thanks

7 comments:

n.u.r.u.l said...

leh x akak nak wat tag ni...sj suke2

nadrahfihil said...

erk... part berat ni lah paling rahsia... nnt sy wat la ek.. hehehe neway thanks tag sy! =p

aya harith said...

erk..
apakaa...
huhu..

lame x dengr cite akk.. hehe~

Cik Angah said...

oh tidak!~ ck angah org 1st

alang said...

Selamat nama aku takde. hehe.

Farhah Zaidah said...

-N.u.rul- akak wat aje...suke2..hehe..
nanti frhah tinjau kat blog akak..hehe

-nadrahfihil- ok je nad..!

-aya harith- akak bz la dik..heheh..

-Cik Angah- hehe..wat tau angah..

-Alang- hehe..alang nak wat pun x salah...

cambesje said...

hehehe~~ nk try wat la~~ thankz sebab tagged ye~~