Jul 23, 2009

. : : 5 Perkara : : .

Salam Alaik...
Masuk ari ni dah dua ari aku demam...
sakit seluruh sendi2..
batuk2 lak..
sakit tekak lagi...
jadi lebih pasif dari biasa..
huhu..
azab tol..


Ni la yang dikatakan hilang nikmat bila hilang 1 dari 5 perkara kan..
sihat sebelum sakit..
muda sebelum tua..
kaya sebelum miskin..
lapang sebelum sempit..
hidup sebelum mati..

skang aku dah hilang satu...
aku dah hilang sihat tuh..
En.Shaharudin lak busy la sgt..
tak banyak tanya pun fasal aku...
pagi tadi je call tnya dah shat lom..
aku jawab dah shat...
huhuhu..
sdey...


dengan harapan esok aku temui kembali apa yang hilang tuh..
moga idupku bersinar kembali..


9 comments:

violetless said...

eh?sama lak kita nih tak sehat ey??kita nih kembar tak seiras ke?lain bapak lain mak?heheheh...
sy pon tak sehat jugak....ape2 pon get well soon..

Farhah Zaidah said...

hehe..haah may b la kot violet...huhu..skit.....hope awk pun cpat smbuh...

Eyna's said...

Akk pun sama...batuk...selsema...tapi tak demam...huhuhu...

Farhah Zaidah said...

emm..musim dmam n skit2 kot skang ye kak...x tahan tol btuk2 nih...cam nk trkuar sgala isi prut skali btuk..

Eyna's said...

Farhah...akk dah jenuh makan ubat batuk..tak jalan2 gak...
baru 2 ari lpas...akk try guna smula cara tradisional... minum perahan limau nipis+kicap(akk mkn kicap kipas udang yg manis)...

Alhamdulillah...dah jarang2 batuknya....adalah pengurangannya....

Aku... Dia... Kamu.. said...

Moga cepat sembuh!

che said...

ciannye die..better u buat medical check up..

Farhah Zaidah said...

-Eyna's-Sakit hati tol ngan btuk ni akak..kaco ktentraman awam..sy asyik btuk2 dlm klas..org len nk dgr lecture pun x tnang...

-Aku Dia Kamu-Tima kasih tau...

-Che- Thanks sudi ziarah..huhuhu.. mdical check up..? malas..x per2..esk lusa ok la nih.

Lan said...

cepat sembuh yaaa.... jaga kebersihan diri selalu...