Jul 17, 2009

. : : Award dari Cinta : : .



Salam Alaik..
emm..dapat award lagi..!!hehe..
baru je aku follow blog . . : : Aku Cinta Di Couple : : . .
tgok2 tadi pemilik dia iaitu cinta dah jemput aku gi amik award..
best sangat...tima kasih bebanyak ye cinta..
nih farhah dah copy pun masuk dalam entry nih...

tadaaaaaa...





Cinta minta aku copy n paste dalam blog..
-ok..i m done-

Cinta gak minta describe about FRIENDSHIP
ok..

Bagi saya..
persahabatan adalah suatu yang INDAH..

Indahnya persahabatan sukar untuk ku tafsirkan dengan kata-kata..
Bukan kerna aku kelu dan bisu tanpa kata wahai teman..
Tapi kerna ianya mekar di dasar hatiku yang paling dalam..
Sukar untuk ku keluarkan..
Ianya lebih harum dari sekuntum bunga yang mekar mewangi..
ianya amat indah untuk ditatapi..

Setiap detikku yang berlalu pasti ada dirimu wahai teman..
Dikaulah pendamping tika ku bahagia mahupun derita..
Sesungguhnya persahabatan terlalu istimewa di hati seorang bernama
INSAN..

2 comments:

Princess_Gathis said...

thanx coz sudi ambik award nie n thanx again coz sudi discribe about frendship...i hope will be frend forever n ever

Farhah Zaidah said...

-princess_Gathis- ye sama2..n thanks kembali coz sudi bg..frenship forever..