Jul 8, 2009

. : : Tag : : .

Salam Alaik...
lama aku diamkan diri..huhu..
lepas abis prapraktikum kena buat report lak..
sampai tak sedar aku telah di tag...
Tag ni dh lama aku dapat..
tapi bila blik bangi baru perasan...
sori ye pemilik cambesje.blogspot.com
hehe...
Ampun2..
ok nak wat la ni...
Alhmdulillah x banyak soklan...


-Copy gambar amal islam di atas..
-Kemudian pilih 10 orang sahabat anda dan wajibkan mereka
lakukan perkara yang sama
-itu sahaja..senang dan mudah..

ok..sepuluh orang yang bertuah adalah sperti berikut:
1-Aya Harith
2-syariniey
3-Cik Arie
4-Syakiela
5-Setiasahabat
6-N.u.r.u.l
7-Satina Humaira
8-kak Aniemz
9-kak iva
10-Pu3

Pada yang dh buat abaikan je la ye..yang blum wat la k..
slamat beramal ye...

4 comments:

cambesje said...

hehehe~~ tgk gak kat blog ye~~

xpe wpun dah lme wat jugak~~

iva saionji said...

halo dear...kalau sudi mai ar kenduri iva...bagi address kat blog iva ek..~

setiasahabat said...

terima kasih...
sya akan tempel kan dalam ruangan award saya....
kali ke dua sya dapat award ini
dan tag nya telah saya jawab...

pu3 said...

hye awak...
okeh.. jap g pu3 upload kan pic ni kt blog yea..
nway, thanx for remember me..
salam...
;-)