Aug 23, 2009

. : : Bulan Rahmat Kunjung Lagi : ; .




Salam Alaik..Alhmdulillah tahun ni kita mampu lagi untuk menyambut kedatangan Ramadhan Al-Mubarak.Moga Ramadhan kali ini lebih bermakna kepada kita dari ramadhan yang sebelum2 ni...Bulan ini merupakan bulan yang penuh rahmat dan barakah..Maka kita sebagai hamba kepada pencipta yang SATU haruslah memperbanyakkan ibadat kepadaNYA..inilah masanya untuk kita top up pahala..

Orang len dah buat entry fasal Ramadhan ni awal lagi...tapi aku baru nak buat..bukan ape..aku rsa sedih and sebak je..bila teringatkan Tahun ni buat pertama kalinya Ramadhan di sambut tanpa kehadiran seorang ketua keluarga kami..Kalau sebelum ni x bleh berbuka ngan abah selalu pun at least bleh gak berbuka jarang-jarang sekali dengan dia..tapi kali ni sebulan berbuka n bersahur tanpa abah...Bila difikir-fikirkan kembali kenangan sambut ramadhan ngan abah tak bnyak pun..Namun yang sikit tu la buatkan hati ni terindu-rindukan dia..

Emm..walaupun dah masuk ari ke 2 puasa..aku rsa tak terlalu lambat lagi kot untuk ucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat islam khususnya kepada teman-teman blogger yang dikasihi...Align Center

0 comments: