Aug 15, 2009

. : : Kena Tagged : : .

Salam Alaik...
Farhah kena tagged dengan Azue la..
Iaitu pemilik blog ~bAntal bUsuk~
Ok..nak bayar utang tagged la ni ye Azue..
Terlebih or terkurang minta halal la ye..
hihi..

1-Anda rasa anda hot?
Hot panas ke??
haha..haah..skang rsa macam panas coz x mandi g...
huhu..sy seorang yang biasa ja..siapa la diri ni nak hot..

2-Upload gambar ke sayangan anda!


3-Kenapa Anda Suka Gambar Ini?
Farhah sayang n suka gambar ni coz farhah tak bleh amik lagi dah gambar dengan abah..
Coz Farhah n abah dah terpisah antara 2 alam..
so ni la pict yang farhah sayang.. ='(

4-Bila kali terakhir anda makan pizza?
Emm..last sem ke last year ntah..lupa dah la..huhuhu

5-Lagu terakhir yang anda dengar?
Trouble Is a Friend by Lenka

6-Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
Emm..tengah bual2 ngan roomate..

7-Selain dari nama anda sendiri,Anda suka dipanggil dengan nama ape?
sy suka dipanggil ngan farhah,efa,cyg (hehehe..ngada)

8-Tag lagi 6 orang tanpa rasa kekesalan.Sila lakukan kalau tak kena denda mandatori..
Uiih..camtu sekali erk azue....
so antara yang menjadi calon di ati...hehe
  1. Ayie
  2. Alang
  3. Pu3 Balqis
  4. Setiasahabat
  5. Violet
  6. Epull
Buat tau kengkawan..tapi farhah x paksa pun...
kalau paksa jadi bebanan..tol x..
up to u..

~Siapa No.1 kepada anda?~
Umi sy..(my mum) coz skang farhah just ada umi..

~Bagaimana pula No.3?~
No.3 adik2 kesayanganku..n kawan2ku

~Pendapat anda pada angka 4~
Emm..angka 4 adalah selepas angka 3..melebihi dari 1,2,3 tapi kurang dari 5..
muahaha..ape aku merapu nih..hentam karomo ja..

~Kate sesuatu tentang orang ke 2~
Selalu dekat di hati..
windu dia..wlaupun dia x ada kesempatan utk windu sy...huhuhu ='(

Ok Azue...farhah dah settlekan utang tagged nih..
Fuh! Alhmdulillah...
(smbil lap pluh2 akbat terlalu bersungguh2 jawab tagged..
perah otak gitu..hehe..purak-purak ja)

7 comments:

alang said...

Alang? hehe. InsyaAllah ada kesempatan saya jawab eh. :D

cyndaguil said...

caya lah..jwb tag pun berpeluh gak ek?hehe ;)

asna cute said...

Tabah kan hati mu yea..
mereka pasti menunggu kita disana kelak~

=))

setiasahabat said...

wah...saya kena tag....
okey...
kang saya akan menjawapnya ..

;))

~me azue~ said...

tQ Farhah...*-*

Mady said...

cyg kami sukaa, haha

Epull said...

salam...
sye tk paham np name sy ade kt situ...? N saye tk paham tagged ni ape?.. hehe.. biaselah..
saye ni pun bukn tau ape2 pun..
hehehehe...