Aug 28, 2009

. : : Ku Pergi Jua : : .

Salam Alaik..emm..haha..suspen x tjuk tuh..? saja ja...
emm..bagi sesape yg ikuti blog aku..n peka..esk merupakan genapla sebulan abahku pergi menghadap Ilahi...cepat tol msa berlalu..aku rsa cam bru mnggu lpas je tgk jasad abahku..k stop ckp fsl tuh..x mo nangis...

emm n esk gak la aku nak blik kedah...kul 12 bas yang bakal aku nek..x tau la smpat berbuka ngan umi n adik2 ke x..or berbuka atas bas je..mula2 ingt x nak blik..tiba2 bila fikirkan blik kalau aku tak balik..mknanya..aku just akan berbuka n berpuasa ngan umi n adik2 sekali je la taun ni..iaitu 19 hb 09 nanti..coz aku blik cuti raya 18 hb mlm..so aku pun blik la cuti merdeka nih..lama skit bleh spend time ngan diorang waktu bulan puasa nih..mana tau taun depan aku tak berpeluang g dah smbut ramadhan..n lepas ni may b aku x berpluang g dah jalan2 kat blog kwn2 blogger..comment..bca entry korang yg best2 tuh..ntah la smpai bila..coz aku akan berpindah..berpindah ke mana...? ke alam lain...yg mna setiap mnusia pasti melaluinya..alam yang bakal pisahkan kta...hehe..cam nak mati lak cakap cmtu kan..x leh gtau r aku nk g mna..tp tmpat tuh x der wifi...aku lak x der broadband..tapi kalau mnggu depan tgk aku wat post baru ke..mknanya berlaku perubahan perpindahan la tuh..hehe..yela kta merancang tapi tuhan yang menentukan segalanya..

walau pape pun..aku akan merindui kalian..buat teman2 blogger yg dikasihi..yg slalu perhatian terhadap diri ini..terima kasih atas kehadiran kalian yg selalu mnjdi peneman di kala sunyi..pendorong tika ku jatuh..peniup semangat ketika aku putus asa....especially yg slalu komen kat page aku sjak aku knali dia...
Kepada...
Pu3 Balqis - Yang paling ku sayangi n ku rindui..
klu tak jumpa g dah lepas ni kak farhah minta maap bebnyak ye dik klau ada slah ke apa..
rindu sgt kat kamu..

cik violet-i will miss u so much..

syakiela-dah lma frhah x singgah shoutbox dia..sorry ye kdg2 x smpat..

mady-dik ni bru je aku knal..tpi rmah cam dah lama kenal..

Ayie-sorry ye x buat lagi tag yg ayie bagi tuh

M.Nasri-cikgu..mnta maap ye x smpat buat tag cikgu..
so x layak la sy amik e-card tu kan..

setiasahabat-setia lah mnjdi shabat sy..hehe

cambesje-rindu awk...

Aya harith-lama x singgah shoutbox kamu..akak windu la..

N kepada suma followers frhah wlaupun x mentioned nama...
frhah akan rindui blog kalian..x per..sblum aku pergi jauh..aku nk ziarah suma blog yg aku follow n blog followers aku..



'Pergi dulu ye...'

12 comments:

Epull said...

ape2 pun gud luck n diharapkan segale ape yg awk buat diredhai Allah hendaknye...
Alamak.. over plak... hehehee
Thanks for everything...

anaklaut said...

salam..

selamat bertolak ke kedah..:)

ayie said...

''kau pergi juga....''
mmmm...nape nak pindah...
klau pindah nnt cari2 la intenet cafe....
boleh2 la slalau update....
pehalpon...
selamat dalam perjalanan anda...

>selamat berpuasa..

Mastura said...

semoga akak tabah yeh...

asna cute said...

farhah!
Im sorry hear abt ur father~

farhah btolak ke kedh biler nie?
12 pm ker 12 am?

asna pun btolak ke kedah gak mlm nie kul 11pm~

Kita di bwh negeri yg sama sambut merdeka! hehe

Hati2 yea..

biler dh pindah ada wifi or internet sika update blog okey!~

Take care dear~

pu3 balqis said...

alark...
sedih lak.. da la masok blog nih mood sedih ja ngn lagunya...

akak.. wish u best of luck ja slalu...
robbina yu awwik...!!

rindu kamu juga...
;(

cyndaguil said...

hati2... :) njoy ur trvel.... :)

violetless said...

ala yeke??will miss u so much dear...da la ari2 lepak sini...mn lagi nak lepak ni farhah..huhuhu..

~Firsya~ said...

salam farhah,alfatihah ye utk arwah ayh farhah...tke cr dear...
~~gonna miss u
~~smoga slmt pergi n pulang...
=)

iza iziana hasan said...

good luck =)
nice blog .....

cikin said...

selamat kembali semula ke sini nnti..;)

HonEyBuNNy said...

hai org kg ku...ihiih....balik bila lak?ila balik mlm ne..na tau kita 1 bus ka...ihihi....awk bersbr ya...byk kn sedekah tok ayah awk...