Oct 4, 2009

. : : Dah Lama Rupanya : : .

Salam..Emm..apa yang dah lama tu ye..Nak tau sila la baca..klau dah tau x per..abaikan..hehe..
aku pun baru sedar rupa-rupanya kartun-kartun favourite aku masa tecik-tecik dulu tan(pelat budak2 ckit) dah pun tua..lagi tua dari aku..yela aku skang dah 21 tapi tartun2 ni tan lagi tua...
aku dapat tau fasal ni melalui komen yang dihantar oleh kawan2 kat tagged la..jom tgk kartun apakah yang aku maksudkan...

Yang pertama..Barbie doll:


Barbie Doll has her 50th birthday this year..



Tweety Bird is 60th years old!
waa..dah btul2 tua ni,..suma bulu dah x der..
burung len hidup jap je...tapi tweety ni mak aii...
rasa2nya dari zaman umi aku kcik2 g kot...



So agak2 chilhood superheroes yang len lak dah brp lama ye..
macam superman ni..



Batman n robin

Spiderman...

Emm..cepat kan masa berlalu..so life is short...sama2 la kta manfaatkannya..WaAllahu A'lam..


0 comments: