Oct 14, 2009

. : : Hari ini : : .

Salam Alaik..emm..x der pape pun yang nak aku coret..Just sebagai satu catatan yang mungkin boleh aku tengok balik di suatu ketika nanti..Alhamdulillah pagi tadi aku dah boleh hantar assgmnt photography..Sepatutnya kena serahkan dalam kelas petang semalam..Tapi disebabkan semua pelajar nak serah semalam so lect aku suruh hantar ke pejabat dia Hari ni..dari pagi sampai kul 4 petang tadi je..Kalau tak hantar maka berkuranglah markah ikut kelewatan tuh..Semalam bukan main kalut lagi aku nak lekatkan pict 2 dekat board hitam amende ntah nama board tu aku pun dah lupa..Lepas tu kena burn cd untuk lagi tiga tugasan.5 gambar daylight,5 gambar nightlight & 8-10 gambar berturutan..Pening kepala aku pikir gambar berturutan..Akhirnya boleh gak..

Ni la pict daylight yang aku print..pict burung merpati..bila dah print cantik lak aku tengok..tapi bukan puji pict sendiri tau...mata aku je la nmpak cantik camtu..



Gambar nightlight lak aku rasa cam ada risiko nak kena tolak markah..coz blur..yang tak blur lak posisi tak cantik..emm..biar r..aku x larat pikir dah..tak larat usung board ngan gambar tu merata-rata gi dah..dah nampak macam cikgu pendidikan seni lak aku ni..hehe..oleh kerana pict tu x cntik maka aku tak nak abadikan dalam kenangan kat sini..huhu..masa hantar pict2 tu tadi bukan hantar kat lect aku pun..hantar dekat orang2 dia je..rasanya diorang pun bahagian photography..coz aku tengok dok bawa kamera bsar 2 merata2..pastu dok tengok2 lak pict2 yang kami hantar & dok komen2 gambar yang orang-orang sebelum kami hantar..aku rasa cam nak kuar cepat2 je dari bilik 2..huhuhu..malu pict2 aku tu tak lawa..aku pun x berapa minat nak tengok..hukhukhuk...Pict yang kami ambil tu pulak tak boleh edit..Camne amik camtu la hantar..

Pagi tadi gak aku dapat balik assgmnt yang aku salah buat ari tu..so bertambah balik assgmnt yang aku kena siapkan..huhuhu..

K la..aku nak kena buat assgmnt len plak yang menanti..huhuhuhu...WAllahu A'lam..



4 comments:

asna cute said...

farhah... jgn putus asa okey! teruskan usaha tau!~

SejarahCintaMastura said...

ala akak jgn la fikir yg bukan2... pasti pensyarah tu semua tahun gmbr tu pun okey jeh...

good luck... don't worried about it.. :-)

violetless said...

sama2 la kita pecah pala ngn assignment yang melambak2 ye cik farhah..

Farhah Zaidah said...

-asna cute- baik asna! hehe

-SejarahCintaMastura-
emm..worried gak 60% mark..huhuhu

-violetless-
hehe..haah..sama-sama la kita pecah kepala..hehe..