Oct 5, 2009

. : : Siapa Kuat : : .

Salam Alaik..Emm..ape ye yang cuba nak aku ceritakan nih...Ok..aku nak menceritakan tentang kisah tiga ekor binatang dalam hutan...Suatu hari..may b dalam tahun 2009 la kot..hehe..kalau berdasarkan isu yang cuba binatang2 ni bawakan la..maka berlaku la satu perdebatan antara tiga ekor binatang..ketiga-tiga ekor binatang ni masing-masing menceritakan kekuatan mereka:

Beruang : Sekali je aku mengaum,seluruh hutan menggigil..



Singa : Ek ellah..sekali aku mengaum,seluruh belantara ketakutan...



Kemudian giliran binatang ke 3 pula...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Babi kata : wa la weh! Sekali aku batuk..seluruh dunia panik...
(tak ada pict untuk binatang ke 3 k..tak nak letak..korang tau kan cmne rupa dia..so siapa kuat? emm..sekadar sebagai hiburan je...Tak perlu beradu tenaga...menunjukkan taring mahupun membuka kuku masing-masing..Yang pasti yang Maha Kuat..Yang Maha Berkuasa hanyalah datang daripada Allah S.W.T..

3 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

aah la kan..
skg ni sume org dh takut ngan selsema babi nih...
ish3...

tapi setiap malapetaka yg diturunkan pasti ada hikmahnya :)

asna cute said...

hehehehe...

Harap malaysia tak de dpt virus nie lg dah.. ramai kata.. org kata ar.. bukn hasna tau~..

Nti akn ada semula virus nie.

ayie said...

ha..ha..ha..