Oct 17, 2009

. : : Tak Sanggup Nak Tengok : : .

Salam Alaik..emm..kawan-kawan aku suka hntar komen camni kat tagged..Pict yang boleh wat aku muntah hijau la pendek katanya..Ari tu diorang hantar pict family picnic korban orang..Dah mcam zaman batu je aku tengok..Pict orang sembelih orang and lastly diorang agih-agihkan daging tuh...hukhukhuk..sehari aku tak lalu makan nasi..asyik nampak je camne keadaan orang yang dilapah-lapah tu...Pastu baru-baru ni kawan aku hantar lagi..adoii yai..aku pun slow2 scrol ke bawah nak tengok amende yang di hantar..Oleh kerana pict orang makan orang 2 aku tak nak masuk dalam entry ni la..Awal2 lagi aku delete...Ok..jom tengok pict2 yang dihantar tu..


Kenal tak amende dalam tuh...?


Ya..Seekor Ular sawa..yang kekenyangan...


Agak-agak amende yang dia makan sampai gemuk camtu?


Geli tol aku...huhuhu......




Jom tengok apa yang ada dalam perut ular ni...Juadah apa yang dia santap...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Nampak tak ape.....



Ya..seorang Manusia....

Aku tak tahu la pict ni zaman bila..may b orang len dah lama tengok..aku baru2 ni je tengok..
Walau camne pun..ianya membuatkan aku terasa mual..So..jangan la tertido dalam utan kat Malaysia ni ye...Hutan negara lain tak tahu la..kot2 lagi ganas..takut kena ngap dengan binatang ni...Nauzubillah....WAllahu A'lam..



9 comments:

SejarahCintaMastura said...

waa.... mcm gmbr dalam zaman paleolitik pulak.. hehe.. ;-)

violetless said...

eeeeeeeeee gelinya la aii..tak sanggup nak tgk...kesian ye budak tu...

Farhah Zaidah said...

-SejarahCintaMastura-

Emm..2 la..amboi..mntg2 dia dh jwb paper sej,dia aplikasi lak kat entry akak..hehe

-violetless-
Emm...2 la..geli tgk bsar sgt ular 2...n tkut lak tgk keadaan org 2..tp nmpk cam org dewasa je yg kna telan 2..

ayie said...

gambar tu rasanya gambag kamera guna film..tu yg jadik camtu...
rasanya kes tu kat indon..

pernah tgk dalm national geographic...
kes ular saya telan orang cuma pernah terjadi kat malaysia dan indonesia jer...(sehingga kini la..)kes2 lain ular saya cuma belit jer..x sempat telan lagi..

p/s: sy teringin nak bele sekor kat umah...jadik 'jaga' kat umah..ha..ha..

Farhah Zaidah said...

-Ayie-
amboi...kna ngap bru tau Ayie..hehehe..

Noorlaila Mohamed Nor said...

yewww gelinya!
menyesal tekan baca selengkapnya tu
terus tekan ringkasan balik
tak sanggup

btw, thanks farhah zaidah~
sedap nama :)

~0~ said...

erkkk....besar btol ular tue

Farhah Zaidah said...

-NoorLaila Mohamed Nor-
Hehe..sy pun geli nk buka page sy...sbb 2 wat jd selengkapnya supaya sy x nmpk pict 2..hehe
thanks gak...salam perkenalan eh..

-~0~-
haah..tu la..bsar sungguh...ntah kerbau lembu pun dia leh telan..

~Firsya~ said...

eeiikkkkk,geli giler,tgk kejap2x jek,tue pon dh loya tekak nie...kesian lak tgk org yg dlm perut ular tue,eiii geliiiiiii