Oct 9, 2009

. : : Tenanglah Wahai Hati : : .

Salam Alaik...saat aku menulis entry ni..
air mata dah mula bergenang..
akhir-akhir ni aku mudah sangat menangis..
& kadang2 aku rasa cam aku nak amik masa satu hari tu untuk nangis je..tak tahu kenapa..
Banyak perkara bermain dalam fikiran aku..
banyak bebanan yang cuba aku fikirkan...
Emosi aku tak stabil..
Tak kira tempat mudah je air mata aku mengalir..
aku tak kira sapa yang ada disekeliling aku saat tu..
yang pasti hati aku tengah menangis..
& Ianya tak mampu tertahan pada luaran..
ingin jua aku rembeskan ianya mengalir agar terzahir kekusutan dan kedukaan di hati...
Hari ni aku kena hantar assgmnt..
Pastu tadi baru aku sedar aku telah melakukan satu kesilapan dalam assgmnt tu...
tu pun bila ati aku tergerak utk tengok assgmnt kawan aku..
Tapi tutor aku ckp,dia just nak check dulu..kalau banyak salah dia pulangkan & suh buat semula..
Fasal assgmnt tu pun aku dah nangis..
Malam sebelum tu aku dah nangis..
sebelum2 tu pun mata ni tak henti-henti nak nangis..
Bukan sebab aku ada masalah dengan En.Shah..
Tapi masalah yang ada aku tak boleh kongsi dengan dia..
Aku pendam sorang-sorang..
Mulut ni tak petah berbicara utk ungkapkan rahsia hati..
So akhirnya,mata ni tak henti2 nak nangis..
Tenanglah wahai hati..
tenanglah..Senyumlah...

Sad Images Upload Photos Photo Sharing

4 comments:

SejarahCintaMastura said...

akak Farhah jgn la pendamkan masalah... nti melarat... lagi satu klu rasa nak menangis... akak ketawa bebanyak.. pasti rase menangis tu akan hilang.. caya laa... ;-)

nasihat org pun kekadang sy mcm akak.., nangis x ikut masa,tempat n keadaan... ;-p

mindbreaking said...

x baek pendam masalah, at least share dgn org plg rapat....take time to share ur prob..masa skolah dlu suka tgk bntang smbl lps masalah dgn kawn2 kat kolam ikan...try this,mmg bjaya...

~Firsya~ said...

farhah,npe nie?if de mslh,why not if kite sume share2x kan...cutelah,jgn terlalu pendam ok

Farhah Zaidah said...

-sejarahCintaMastura-
Emm..bgus gak tu dik..kdg2 akak pnah wat gak nangis smbil glak..tamak r..dua2 nk wat..huhu..thanks ye dik coz prihatin..

-mindbreaking-
Emm..tapi kat kwsn blok sy ni x der kolam la awk nk tnung bntang..leh tnung mlalui tngkap je la..tu pun terlindung dek awan n blok sblah..huhu..thanks tuk nshat awk 2..InsyaAllah..nnti sy try..

-Firsya-
Malu nk share..brat mulut nk cter..