Dec 21, 2009

♥ Kembali Ke Kolej ♥

Salam Alaik..dah lama tak update blog..aku baru je balik kolej..petang semalam aku sampai..aku amik bas kul 11 pagi..semalam 1st time aku naik bas kat tanah merah jitra..naik SaniExpress..best gak bas 2..selesa..sebelum start bergerak..pakcik bas tu wat announce fasal perjalanan,tentang pemilik bas 2..kat mana nak berhenti,teknologi yang bas tu guna,kelajuan bas tu sejam..hehehe...macam2 r pakcik tu gitau..siap gtau pemilik sani express 2 belum berkahwin..haha..emm..kalau diorang berhenti 30 min,30 min la..sape yang terlewat 2 mula la pkcik 2 perli2..huhuhuhu...aku la salah seorangnya..lewat 3 min..huhu..aku dengar pakcik 2 kata..'depa wat muka tak bersalah lak' 'depa ada masalah pendengaran kot'..huhu..tapi tak per..salah sendiri kan..berasa amik la..huhu..diorang target sampai kat duta kul 5.10 kot..then sebab 'kelewatan perjalanan n kelewatan penumpang' (ni ayat pakcik 2) maka pakcik tu gtau sampai duta kul 6.12..& tepat2 aku tengok jam sampai kul 6.12..walau cmne pun best la bas 2..

Cuti 5 minggu yang berlalu, macam2 yang berlaku..sama ada pada orang sekeliling..mahupun diri sendiri..dan pastinya,aku akan coretkan satu persatu disini....k..wAllahu A'lam..


8 comments:

violetless said...

napa farhah??en shah ngn farhah da pts ke?

Farhah Zaidah said...

haah..jauh dia tnggalkan sy..

Jali said...

farhah naik kat tanak merah? awk org kelate ko?

Farhah Zaidah said...

-jali-
eh..bukan..frhah org kedah..tp kat kdah pun ada tnah merah tau... =)

Jali said...

owh...sy igtkan awk org kelantan. tanah merah ada gak kat kedah yer, sy br tau.
emm. selamat berkenalan. :)

taqie said...

cte sal bas..
sy pn pnh ade pnglmn cm2..
kna marah ngn pkcik bas..
tp sume 2 pglmn :]

taqie said...

follow kamu

Farhah Zaidah said...

-jali-
haah..kat kdah pun ada.. hehe..

-Taqie-
btoi2 pngalaman..then bleh bg pengajaran kan..