Jan 18, 2010

ღ Jika Kau Tiada ღ

Salam Alaik...
Cepat betol masa berlalu..aku rasa seolah-olah semacam baru semalam je aku naik banana gelak-gelak ngan kawan-kawan aku..rupa-rupanya dah seminggu pun berlalu..Cepat sangat ianya berlaku...Kegembiraan aku pun tak statik di situ saja..tapi berubah-ubah ikut keadaan...nape ntah malam ni aku rasa semacam sangat sedih...aku rindukan dia..sungguh...aku sangat rindukannya...

Jika kau tiada sejak dulu lagi mungkin aku tak rasa sebegini..aku tak rasa sehiba ini..aku takkan menangis saban hari sebegini...tapi kerna dia pernah ada dalam hidup aku..aku jadi seorang perindu...Tatkala mata ini terpejam...terbayang wajah mu di segenap ruang mataku... merinduimu mampu buatku menangis lagi...


Ku keseorangan dalam kenangan..



Pinjam pict budak shuhada nih jap utk huraikan rasa rindu aku nih..
coz banyak pict dia suh aku amik..
sampai aku x sempat nak pose camtu...huhuhu..
tapi x per..aku memang suka layan karenah budak nih..
cam dalam kelas tadi r..
aku sejuk..so aku pkai sarung tangan..then dia pun nak jugak..
sesedap oren beliau je
so aku bagi je la..biar dia rasa suam2 aku sejuk..
baik tak aku..huhuh..

k la..tu je aku nak bisik kat bisikan rindu nih...agar kurang sikit beban perasaan yang aku rasa nih..walaupun aku rasa dah semacam putus fius je citer soal ati ku nih...luar alam tol la kamu nih farhah...yela..sebab aku dah mati kutu! mati akal! n mati katak pendam rasa yang satu nih...saban hari..

6 comments:

~0~ said...

lepaskan jgn pendam tue yg terbaik...

violetless said...

lets cheer ourselves farhah...

move on plz...

perempuan ITU said...

wow.bisikan rindu gitu

=D

eLLa said...

its ok..
kdg2 ptut luahkan

SejarahCintaMastura said...

akak,, semoga apa yg akak lepaskan segala perasaan akan lagi meringankan semua bebanan.. :DD

Farhah Zaidah said...

-~0~-
emm..2 la cuba lepaskan...

-violetless-
emm..tgh cuba move on..huhuhu

-perempuan ITU-
HEHE..

-eLLa-
haah..tu la fsl...pendam2 jdi barah..

-SejarahCintaMastura-
emm.2 la dik...dgn hrpan bertmbah ringan..