Jan 31, 2010

ღ Nak ulang semula Semalam yang dah Berlalu ღ

Walau selaut kasih ku dendangkan..
Walau selangit bahasa ku puisikan..
Takkan tersingkap
Semua kerinduan ini buatmu kasih...

Salam Alaik...emm...2,3 menjak nih kan....aku da banyak senyum & gelak guling2...huhuhu...emmm...semacam malu tapi jari gatal gak nak taip...tapi tuh la...hidup nih penuh dengan tanda tanya...tak tahu apa yang bakal terjadi untuk esok...may b ari nih aku senyum bahagia dan may b jugak esok aku akan nangis derita semula....so waktu happy tak boleh lupakan bahawa aku mungkin menangis lagi...

ok..Rindu bertandang lagi..jiwaku tetap sarat dengan perasaan itu...Diusir macam mana sekalipun ia tetap hadir... Cinta datang lagikah? emm........semalam..aku da jumpa beliau...rasa macam nak ulang semula saat semalam..kalau boleh diputar semula...cepat sangat masa berlalu...emm...tapi siapa beliau biarlah jadi tanda tanya..biarlah rahsia dulu... coz kalau aku uar2kan pun belom tentu gi semua nih bakal berakhir dengan bahagia yang aku ingin kecapi...so better diam.....tapi beliau sangat comel.....heeeeeeeeeee..tapi kurang inci sikit...ok2..aku dah cakap tak nak cerita lebih2 fasal beliau..tapi jari nih gatal taip gak...

Emm..ok la itu je aku nak coret kat sini...sebagai memori yang mungkin satu hari nanti aku nak kenang semula...k la..aku harapkan keredhaanNYA...Tanpa redha dari-NYA..mana mungkin setiap sesuatu tuh jadi kenyataan...

p/s: Teringat dekat beliau......beliau teringin nak makan gulai batang pisang....mampos balik raya cina nih nak stdy bab gulai lak..adessss...



1 comments:

violetless said...

takle la syg nak ulang~~