Mar 30, 2010

♥ Alhamdulillah.............♥

Salam Alaik....
Alhamdulillah aku dah tak sakit2 macam ari tuh lagi...tak mengerang tengah malam sorang2 lagi...tak menangis tengah2 malam lagi...aku dah boleh tido nyenyak sikit dari malam tuh...
Tapi ari khamis ni sekali lagi aku kena pergi ke pintu rawatan kecemasan pusat kesihatan uni lagi...Dr tuh nak jumpa aku lagi.....ini semua gara2 telinga aku dijangkiti kuman......(malu je nak taip kat sini)...ari tuh telinga aku dah kuar darah2...air bisa...sakit yang amat....aku ingat nak mati ke apa dah time tuh...Alhamdulillah idup lagi aku......K la WAllahu A'lam...

0 comments: