Mar 20, 2010

♥ Gambar2 ♥

Salam Alaik....
TERINGIN nak taip macam2 kat sini...tapi suma niat terhenti bila keyboard ku nih wat hal....nak taip 1 perkataan pun berminit2.....So nak upload pict je la..padahal semua pict nih dah upload kat fb.....ntah la sejak sem lepas,sejak amik subjek teknologi dalam pendidikan yang ada sedikit pendedahan asas fotografi...aku jadi sangat sukakan gambar...aku suka sangat tengok pict2 blogger photography..dan aku ada 1 impian....ingin jadi seperti mereka dengan sebiji kamera...sekarang aku hanya ada sebiji henpon....


Family day di PD :

Nih pict masa family day kat PD..
Anjuran Persatuan Kebajikan Mahasiswa Anak Negeri Keda
h...


Nih kawan2 aku...
kami tetap dalam 1 group masa aktiviti kat sana...
dan group kami dinamakan'geng kiah karan'
Klasik punya nama..


Dari kiri : jue,shuhada,ina,dayah n satina...


depa masuk r tarik tali...aku asyik amik gambar ja...



Dinner Kolej Bertemakan Retro :

Meja no 24...

Spek retro Alin...


Alin dengan speknya...


S.K Sikamat :

Baru teringat ambil pict adik nih kat sekolah 2....


K la..itu saja....nanti upload lagi...aktiviti seterusnya OPKIM di SARAWAK...
Tapi lambat lagi la...bulan 5 nanti..heeee...
Wassalam..


0 comments: