Mar 6, 2010

Jumaat Yang amat penat

Salam Alaik...
aku sangat letih & penat saat nih..
Ari nih ada 4 klas aku kena g...
sepatutnya 3 kelas ja...
tapi 3+1 kelas ganti = 4 kelas la...
siang dan malam..
lepas kelas kawan2 ajak aku g dengar ceramah.
Tajuk ceramah n ahli panelnya sangat best...
nanti2 aku cerita..
kongsi bersama ilmu itu..
kerna saat nih aku sangat letih...
esok pulak aku dan kawan2 ada anjurkan program motivasi dekat
sekolah kebangsaan Sikamat Negeri Sembilan...
Pukul 6.45 pagi akan bertolak dari ukm....
Uhhhhhhhhhhh...
sangat penat..
nak tido &tak nak bangun2 lagi boleh......


3 comments:

pu3 balqis said...

moga dpt rehat secukopnya..

amu mejie said...

mudahan dipermudahkan segal urusan kamu...:)

Rashid said...

alamak kasihannya. Penat teramat ek..

k berehatlah. Tidur selena-lenanya. mimpikan indah..