Mar 7, 2010

Tidurku yang Panjang

Salam Alaik...
Alhamdulillah..selesai sudah pogram motivasi bersama2 adik2 yang bakal menduduki upsr di sek.keb sikamat seremban negeri 9..Rasanya adik2 tuh enjoy kot...sangat la penat..walaupun tugas aku just sebagai fasilitator... Kecik2 je ye budak2 skang...aku dulu masa darjah 6 rasanya besar2..kawan2 aku pun macam tuh gak..tapi aku tengok diorang macam darjah 1 je...

Entry sebelum nih aku katakan aku nak tido & tak nak bangun2 kan...Hampir2 je Allah nak makbulkan permintaan aku tuh..balik program lepas asar terus aku menjatuhkan diri ke atas katil...aku tdo tanpa sebarang gangguan...setenang2nya.....Tido mati...akhirnya aku terkejut dari tdo..terus bangun..capai fon disebelah bantal aku...suasana gelap..aku tengok jam di fon...4.48 pagi...?? pagi ka? aku tertanya2 kat diri sendiri....rasa macam baru je aku tdo....aku tengok lak tarikh yang tertera dekat fon....YA ALLAH....7 hb Mac....aku tdo petang semalam ketika 6 hb Mac....aku tdo dari petang sampai pagi....panjangnya tdo aku...terus aku g bilik air..aku amik wudhuk solat isyak.......aku dah berhutang denganNYA 1 waktu...aku langsung tak sedar dari tdo...langsug aku tak terjaga..roomate ku dah blik umah dia dri petang semalam g...so tinggal la ku sorang2..kalau aku tak bangun2 lagi dah....takder g la penulis shafaaliaa kat sini..

Ok la..aku nak abadikan beberapa keping gambar di sikamat semalam buat tatapan dan kenangan...


Ni la sek keb sikamat..

Aku n nisah amik pict nih di awal program bermula..
merah ang la baju tuh.....

Nih adik2 yang bakal menduduki upsr nanti...


Nih adik2 group aku...
3 orang je budak lelaki..diorang suma panggil aku cikgu...
heee...
aku bahasakan kakak...diorang panggil gak cikgu..
2 taun g stdy bru layak akak di panggil cikgu dik...

nih tag name aku...
poyo sikit letak pict tuh..

Ramai kan....tak muat kamera..
nih pun tak semua yang hadir rasanya...
coz kami diberitahu semuanya 25o kot...tapi yang hdir 149 sahaja...

Ada sorang kawan aku tuh dapat surat masa time rehat lepas slot motivasi....kat surat tuh tertulis nama adik tuh..n dia tulis kat depan tuh 'KEPADA : KAKAK YG COMEL..' hahaha...bestnya kawan aku dapat admire.....
aku tak dak sapa pun hantar surat...heeeeee...nisah lak ada sorang adik nih..lelaki...masa nisah amik gambar budak2 group dia...lepas tuh suma datang nak tengok gambar diorang kt fon nisah..salah sorang cakap kat nisah 'kak.nak no.tel bleh..? ' heeeee...macam2...awal tuh nisah tak bagi..tapi lastly dapat gak adik badrul tuh no nisah...hee...macam2 adik2 tecik nih...k la...setakat tuh je kot citer aku.....minggu nih lak sabtu n ahad aku akan g kursus.....kursus apa ye?? heeeee....WAllahu A'lam...

1 comments:

alang said...

kat tempat saya ni, budak2 memang makin kecik, tapi diorang punya perangai, lagiiiii kurang ajar dari kita zaman dulu2. ;)