Aug 15, 2010

Give Away Raya by Kak Nor


Salam Alaik....
baru pagi tadi rasanya buat entry contest...
Then jalan-jalan lagi kat alam cyber nih...jumpa lagi contest....
Selalunya Jarang joint dah jadi rajin joint lak....

Tapi rasa teruja sangat bila tengok hadiah yang sangat best macam GA Mrs Nor ni..
Kalau boleh bagi dekat umi saya best gak nih...mesti umi pun teruja...
Saya suka sangat tengok barang english style....cantik2...
Bila saya lalu je depan kedai yang jual barangan english style..selalunya saya suka hentikan langkah kaki nih bila lalu depan kedai KK Home Deco dekat dengan mydin kat Kajang tuh..
mesti saya berhenti jenguk-jenguk dari luar cermin...
tengok harga dia pun dah buat saya telan liur..
Mungkin bila dah keje nanti kot baru berani masuk kedai yang jual barangan english style nih...

Ok2...dah melalut lak meluahkan rasa teruja..
kepada sesiapa yang nak joint contest nih boleh la klik sini
Contest nih dibuka hanya 10 hari sahaja..

closing date : 23082010


0 comments: