Sep 29, 2010

"GUA TAHU ITU SIAPA" CONTEST

Salam Alaik...
Memandangkan miss ant telah men tag saya,maka seharusnya saya menjointkan diri kepada contest ini.... Contest ini telah dianjurkan oleh terbangtinggitinggi..Soalannya hanyalah meneka siapa yang berada disebelah Hamzah di dalam foto dibawah...



Tanpa melengahkan masa...saya ingin menjawab bahawa
disebelah beliau adalah seorang perempuan yang sedang bercerita mengenai sesuatu...

jadi saya ingin men tag pula :
Amira Zakiah
zBz
H4ni3

Hadiah-hadiah yang ditawarkan:

1.Pertama : Duit RM30 dan juga Domain (dua-dua gua bagi)
2.Kedua : Duit RM20 atau Domain (pilihan nak domain atau nak duit, satu je okeh)
3.Ketiga : Belanja makan untuk 2 orang ( Dua pemenang untuk tempat ke-3)
4.Cabutan bertuah untuk semua perserta iaitu topup RM5 untuk seorang sahaja. (Digi Maxis Celcom shj)


Sebarang pertanyaan lanjut boleh lah melayari :
http://www.terbangtinggitinggi.com/

2 comments:

hamzah ian said...

fuh fuh... salam perkenalan..

tenkiu sebab join ok.. nantikan keputusan nanti.. hehe

Farhah Zaidah said...

hamzah ian-
salam perkenalan jugak...
sama-sama =)