Sep 4, 2010

TTK

Flowers are love's truest language..


Salam Alaik...
Begitu lama ambil masa untuk buat entry baru selepas entry sebelum nih...disebabkan aku suka fikir komplikated...kalau boleh setiap entry nak buat ayat-ayat jiwang beserta puitis...Biar berbunga-bunga...sekebun cinta kat blog nih...Kalau nak buat entry yang jiwang-jiwang mesti aku kena tulis dulu dalam diari aku...heeee...baru dapat ilham...kalau tulis dekat sini terus,ayat aku jadi caca marba..lebih kurang macam ayat keling...

Okeh..berbalik kepada TTK..Apa ye maksud TTK yang aku tulis tuh...singkatan kepada Tugas-tugas Khas...Sem nih rasanya aku paling busy...selesai satu event,event lain pulak menyusul.. Hari tuh sibuk dengan Festival Sehati Bersyariat,walaupun tak uruskan untuk event tuh tapi setiap group kena hantar penyertaan....WAJIB sama sekali... Lepas raya nih ada 2 event dan 1 program...Minggu 1st balik lepas raya dah kena sibukkan diri dengan program 'Kembara Cakna Ilmu' di Pahang..So aku adalah exco TTK dan Teknikal...Tak semena-mena aku yang tidak pernah ada pengalaman dalam teknikal diberi mandat tugas tuh...nanti tak fasal-fasal ada benda nak meletup nih...heeee..

So untuk TTK ni,aku kena buat tag nama AJK,fasilitator and peserta..dan tak lupa juga banner dan sebagainya...3 design banner yang aku kena fikirkan...Adesss....sesak nafas...haha..tapi tak apa...aku suka..


Comel tak design tag nama untuk peserta nih...
Hope adik-adik tuh suka la ye...

Owh...lepas ni kena fikirkan video untuk perasmian...nak buat gimik apa ye untuk perasmian... Emm...dah la hari khamis sebelum berangkat ke Pahang ada mikro teaching...Uwaaaa... nak mengajar apa nih...banyaknya nak kena pikir...Uih..! terlupa lak malam ni kena hantar perincian barang-barang teknikal dekat S.U...huhu...Busy sampai tak terasa dah nak raya...huhuhu...K la...Salam Alaik...


8 comments:

misyamissyou said...

huhuu..naseb baik suke buat..sy xgemar buat kerja cam tu..suke jadi presiden jek..hehee

Farhah Zaidah said...

-misyamissyou- heee...sy x suka jdi presiden asyik kena berucap je...heee

ASaDa RyutaRo said...

chaiyok! buat elok2..

kelakar giler tag utk peserta. cam tadika punya plak. hahaha.. baik potong manila kad, lepas tu tulis dgn marker, gantung kat leher.. ngee =P

Farhah Zaidah said...

-ASaDa RyutaRo-
Uihhh....mcm budak tadika ke? x per kot form 2 punya...hahaha... Adesss hilang motivasi camni sy....

Trah Wann said...

hee rase macam nak join pulak bila tgk nametag tu comey betui . hehe .

Farhah Zaidah said...

Trah Wann- heee...nsib Trah sokong sy...naik balik motivasi...heeee..

AngahSayang2314 said...

ermm kalau angah bole joint tak?? hehehehe

Farhah Zaidah said...

-AngahSayang2314- bleh2 angah...tpi tolong joint farhah buat suma keje tuh...heee