Oct 29, 2010

Bermalas-malasan



Dear Diary..


Bermalas-malasan dengan buku-buku


Saya menaip tanpa ayat jiwang kali ini dan entry berlapang dada semalam..Lagi 4 paper menanti..semalam saya tidak bermati-matian study..tapi bermalas-malasan yang amat sangat..tapi saya membuat sesuatu di luar alam...owh...dedikasi untuk encik kekasih...masih dalam pembikinan...harap diluar logik dia tentang itu semua..


Sangat kesian pada buku-buku suci dalam debu tanpa disentuh oleh saya..Mata rasa semacam sangat mengantuk bila saya open je buku..minta sorry banyak-banyak ye buku...
Okeh sudah-sudah..sesi berlapang dada saya sudah tiada..esok saya perlu berperang secara bermati-matian lagi sebab paper subjektif...sangat kesian untuk diri sendiri sebab tidak mampu hadam lagi buku-buku ini...macam mana saya nak hadam kalau tak telan pun... hahaha...


~Cerita tamat~


6 comments:

alexa yussida said...

all the best yeah:DD

Farhah Zaidah said...

-Alexa yussida- sangat suka la dengan nama awk..hee...ok sy dh bgun dri kematian...heee

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

cuba sebaik mungkin..caiyok2

Farhah Zaidah said...

-Lagenda Budak Nakal- hee...suka ayat 'chaiyok2' tuh... trimas...

Miss Nisa' Zainol said...

nice blog~

feel free to join my contest~

http://nesszain.blogspot.com

Kanda Jebat & Iva Saionji said...

study smart.....chaiyookkk