Oct 8, 2010

Kelabu Asap...



Salam Alaik...
Semester nih paling busy kot...coz ada 2 subjek wajib fakulti yang kena buat macam-macam projek...terutama sekali subjek pengurusan kokurikulum sekolah....letih sesangat ye... Antara yang dah aku lalui sepanjang sem nih untuk subjek tuh je,pertandingan badminton,pertandingan kebudayaan & pertandingan bola jaring..benar2 membuatkan wajahku bertukar menjadi kelabu asap dek terbakar panas mentari...Untuk 10 hb ni sedang menanti karnival sukaneka & jamuan raya...yang nih group aku yang kena buat...pertandingan-pertandingan sebelum nih group lain... untuk acara group kami kali nih,aku rasa macam still stdy kat sekolah pulak...coz ada perbarisan,sukaneka dan sebagainya...

Membuatkan degup jantungku kian berdetak hebat & menggentarkan jiwaku bila diorang bagi tugas kat aku untuk jadi Pengerusi Majlis masa perbarisan & jamuan raya....nih 1st time...tak tau la camne bakal jadinya..esok malam ada rehearsal..ok la...tak larat taip...mata menuntut supaya tido awal...baju2 dalam bakul tak basuh menuntut basuh la ia...huhuhu....


Aku jadi GK je...




Tak sia-sia sakit-sakit badan & muka jadi kelabu asap
coz dapat gak naib johan.... =)

2 comments:

nadilah said...

salam awak..aktif sukan jugak awak yer ..tu kasut baru ker ??

Farhah Zaidah said...

wslm...heee...aktif sbb terpksa...huhu...x la awk...tu ksut lama ...dh nk lekang pun...