Nov 8, 2010

Bye..

Dear diary..

Bermati-matian lagi

Owh..Seminggu berlapang dada tidak saya gunakan secara bermati-matian..cuma bersenang lenang sahaja..So malam ini,saya perlu lakukan pecutan akhir..hee...esok paper terakhir saya untuk sem ini.. pukul 8.30 pagi..maka esok bermula lah cuti untuk saya..tapi cuti hanya memakan minum masa selama 5 minggu sahaja..20 hb 12 saya akan berbisik lagi... =) biarlah walau tiada siapa mendengar..

Kasyah Saya



p/s: Tajuk kecilnya sahaja mampu membuat anda muntah hijau..so,pergi sana jauh-jauh..jangan baca)

Malam sebelumnya,dia bagitahu saya esok boleh la nak ambil gambar dengan kamera mahal.. impuls saya agak lembab ketika itu,kamera apa la yang mahal dimaksudkan oleh En.Kekasih hati saya nih..Bila impuls dah sampai ke otak,baru saya teringat..OMG! dslr la tuh..tapi sedikit pelik..setahu saya En.Kekasih tak pernah membeli atau memiliki kamera tersebut.. rupa-rupanya yang hakmilik kawan dia..pape pun saya teramat happy petang itu! dapat guna kamera tuh..tapi sayang seribu kali sayang tak tahu kenapa gambar semacam tidak cantik.. Malamnya tidur saya tidak lena..termimpi-mimpi bagai..heee..

6 hb baru-baru ini,saya bertemu kasyah a.k.a en kekasih hati saya..hee..disebabkan pengaruh media massa dan hiburan,saya telah menjadikan atau menganggap en.kekasih hati saya sebagai kasyah..seperti kasyah dalam lagenda budak setan...dan saya perasan sebagai Ayu...heee..sekali sekala perasan dan berangan-angan di alam yang tidak nyata tidak salah bukan..hari tuh dia banyak ambil gambar saya..sedangkan niat di hati saya nak ambil gambar dia banyak-banyak seperti yang pernah saya ceritakan disini dulu...emm..gambarnya yang diambil semalam ada di side bar sebelah..Terima kasih kepadanya sebab realitikan angan-angan saya..ILYSM...tiada kata-kata lain selain itu..

Bye

Bermula esok mungkin saya tidak dapat menulis dengan kerap..bukan mungkin tetapi pasti! satu sebabnya saya akan pulang ke kampung halaman di Kedah sana..dua,saya tidak ada broadband..untuk selalu saya update..Esok saya balik ke kedah hanya menaiki bas..Bas Eagle.. terasa semacam seram untuk naik bas bila dipikir-pikir banyak sangat bas yang kecundang di jalan akhir-akhir ini..harapan saya,esok saya mampu pulang dengan selamat.. bukan selamat pulang dengan van jenazah..Owh..kalau la itu takdirnya,apa boleh buat.. pakcik bas diharap bawa dengan berhemah..saya mahu pulang bertemu sanak saudara.. Selamat tinggal UKM...jumpa lagi 20 hb 12 nanti..Okeh..sudah-sudah..otak saya minta berhenti menaip disini,disebabkan banyak ruang yang belum diisi..masih berada di tahap ingatan jangka pendek segala hafalan saya..owh...

p/s : rasa macam nak beli kamera sem depan..huhuhu

~Cerita tamat..boleh pergi sana jauh-jauh~

2 comments:

alexa yussida said...

salam farhah~~~
eh ayu:D
selamat smpai dan slamat bercuti oke:)

maya said...

salam..awk, sy blum tahu cra nk wt p.screen tu..huhu..kalo boleh plizz tunjukk..huhu~_~