Nov 4, 2010

Macam-macam ada...

Dear Diary...

Dari Mata Turun Ke Hati
Owh..tajuk seperti jatuh cinta lagi...tidak-tidak...Saya ni jenis suka membuat pemerhatian...haha..bukan pemerhatian yang berilmiah..kalau yang berilmiah mata saya cepat-cepat mahu close..

Semalam saya jumpa En.Kekasih ati..tapi tak seindah mimpi saya pertemuan semalam..sangat kasihan untuk diri sendiri...sebentar lagi saya taip disini dibawah sub topik lain ye..so bila saya naik komuter apa yang ada di depan semua saya buat observation..dan kadang-kadang otak saya jadi dirty la jugak..kehkehkeh...

Saya nampak seorang akak yang sangat cun..wajah dia iras-iras wardina..cantik sangat.. hidung dia mancung..mata cantik...dia pakai tudung labuh..betul-betul muslimah solehah.. suka saya tengok..tiba-tiba dekat hentian mana entah ada 1 'pasangan' tuh masuk.. sepatutnya diorang tak layak pun jadi pasangan...kening akak tuh berkerut tengok 'pasangan' tuh...mungkin tak selesa dengan kelakuan mereka..tangan si 'hero' melingkar dekat pinggang si heroin...then peluk..kenapa saya cakap diorang tak layak jadi pasangan?? sebab diorang songsang...huhuhu...bukan saya yang cakap tak layak...ALLAH yang larang berpasangan sesama sejenis...sangat kasihan...dua-dua punyai rupa yang sangat cantik 'hero' mahupun si heroin...tapi bercinta sejenis la pulak...kalau jadi normal ramai je yang nak..saya rasa.. pulanglah ke pangkal jalan..

Nasib saya nih dijadikan sebagai perempuan..kalau saya lelaki mesti banyak dosa mata saya sebab bila tengok perempuan cantik saya semacam teruja..tengok lama-lama..heee...kadang-kadang otak saya dirty bagi yang berpakaian tidak senonoh...saya scan sampai ke mana ntah..huhu.. sudah-sudah..kang terkeluar ayat dirty di sini...

BE
Owh...tidak pernah bercakap soal BE or apa-apa tentang nuff..orang lain boleh check earning hari isnin tapi saya ari nih baru boleh tengok..semacam pelik & pelik-pelik..minggu lepas pun sama..tapi kadang-kadang tak menentu..sudah seperti budak-budak yang baru datang bulan..tak menentu saja...So semalam saya tengok dapat BE yang ke 5..4 BE sebelum nih saya persiakan sebab saya tak perasan..haha..then selalu bz..tapi BE yang baru nih baru sekali saya nampak dia terkinja-kinja di sini...hari nih sekali pun tak nampak...



AMP Hitz.FM


Yang kaler purple tuh la iklannya...

(boleh skip bagi sesiapa yang terlalu di entry ini,sebab ayat di bawah bakal buat kamu-kamu muntah hijau..mungkin!)

Minta Sorry
Hidup nih kadang-kadang macam filem..ada ending yang best dan tidak best...bila tidak best sangat kesian untuk diri sendiri...Kalau saya ada doraemon sekor,saya suruh dia buat magic...nak pinjam pintu suka hati dia..bawa saya kembali ke semalam...huhuhu

Buat En.Kekasih hati minta sorry banyak-banyak ye...saya telah sakiti hati awak...saya tak sengaja..entah saraf mana terputus buatkan saya jadi sebegitu..saya angankan yang magik belaka untuk semalam..ala-ala fairy tales sahaja sweet dreams saya...tapi...semuanya bertukar jadi caca merba...sebab saya emo tiba-tiba awak..sebelum jumpa awak umi dah pesan kat saya 'jangan gaduh tau ngan Hairi..' so semalam bila call umi cerita apa yang saya dah buat...umi lak marah saya...huhuhu....

saya sedih sebenarnya...sebab tak tahu lepas nih masih ada ruang lingkup kah untuk saya bertemu dengan awak..memintal kenangan yang indah-indah sahaja...semalam impian saya ingin ambil foto awak banyak-banyak..macam yang saya cerita di entry ini hancur..saya sedih awak..kenapa saya tak buat apa yang saya pikirkan tuh...Maafkan saya..


~Cerita tamat..sudah boleh pergi blog lain~


0 comments: