Dec 26, 2010

Bohsan & Bila & Tapi

Bohsan
Bila bosan macam-macam perkara aku pikir untuk penuhi kebosanan..membuat perkara-perkara makruh la terutamanya..jalan-jalan,shopping-shopping..tapi semacam bertambah bosan kalau buat perkara makruh tuh secara solo..sekurang-kurangnya buat secara berduet barulah syok sikit kan..


Pagi-pagi aku dah buka buku,buku yang ada muka la..buku lain belom beli..heee...nampak shuhada kawan dari kecik sampai ke uni berwarna ijau di fb chat..so tegur beliau,dengan setinggi harapan beliau faham kebohsanan aku..tapi hampeh..beliau buat-buat tak faham...ceit...kecewa...


Memandangkan aku bosan apa kata kita renung-renung,tenung-tenung kartun lidi kat bawah nih..mudah-mudahan dapat ingat mengingat...dah lama der wa peram jadi pekasam dalam wa punya d...tajuknya wa letak 'bila dan tapi' alaah..dulu wa selalu dapat mesej macam nih..(adesss..terbawa-bawa lak cakap macam tuh...)


Bila & Tapi







Sekian..
Gadis Bohsan...



21 comments:

HonEyBuNNy said...

bosan jugak neh..uhuuhu..betul apa yg di katakan......insaf2...

ayulunera said...

hee..macam kene je katon tu dengan ayu...hee..insaf..(T__T)

Farhah Zaidah said...

-HoneyBunny- heee...seemosi lak kita...hahaha...saya pun insap2...

Ayulunera- heee..sama je kita ayu..kartun nih perli2 lak ye..hee

al_hakim said...

nice entry n cute kartun..=)

Farhah Zaidah said...

al-hakim- tima kasih...tpi kartun tuh mcm keras skit..mcm robot..

WAHIDA ALIAS said...

hahahaa....da x bosan da..

MiZi said...

argh!!! terasanyaaa den!!

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/abang-senyum-demi-adik2-abang.html

asna cute said...

biler bosan mcm2 pulak kita jumpe nk baca hehe ;D

khairunnisa ♥ said...

suka kartun tu..insaf ^__^ terima kasih kak farhah ♥

MiZi said...

farhah!!! jom cari siapa MISS HURIX

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/menaip-dengan-mata-pejam-sebelah.html

Farhah Zaidah said...

Wahida Alias- haha..bgus2...sy pun dah x bosan ..penat lelah lak! hee

Mizi- eh? terasa apa mizi? pahit ke manis? heee

Asna cute- heee...btol2 asna..bla bosan byk lak kta nk merapu..hee..

khairunnisa- hee..sama2 nisa...

mizi- sapa dia tuh? majistret ke mizi?

MiZi said...

FARHAH!!! DATANG CEPAT!! WAJIB NI!!

http://shafaaliaa.blogspot.com/

Encik Ska said...

Cantik kartun tu :)

chittysarah said...

comel katun tu..
agagagaa
tapi nasihat tu banyak betulnyer~~
beringat!

bosan wat la mende faedah..hahaha
blogwalking ke?
lalalaa~~

Farhah Zaidah said...

Encik Ska- tima ksih...

chittysarah-haha..insyaAllah nsihatmu akan dikenang dlm setiap amalan..hee

nur aisya humaira said...

yee,sme laa tgh kebosanan jugak ni...:)
bagus betul org lidi ni...suke bace..hehe

bukan photographer said...

T_T
tgk katon ni ati jadi sayu

Farhah Zaidah said...

nur aisya humaira- heee..2 la klu xder pape nak buat mesti rasa bosan..

Bukan photographer- emm? nape sayu?

bukan photographer said...

sayu sbb kite lg bnyak pk tntang dunia banding kite pk tntang penciptaNya

Farhah Zaidah said...

bukan photographer- haah btol jugak... =) cinta dunia semata2...

Anataenotsuki said...

kawaiiiii~ ^^