Dec 29, 2010

Morning Sunshine

Salam Alaik...Morning sunshine...konon-kononnya bangun semacam sebelum subuh...tunggu fajar siddiq..hahaa...tapi betul la bangun awal nih...semalam pukul 9 dah semacam mengantuk tapi semacam pelik kalau aku tidur pukul 9..so menjadi gagah jugak tunggu sampai pukul 10...baru tidur..lepas tuh asyik terjaga...
Bangun dengan senyuman..sebab ari nih tak ada kelas...haha...syiokkkkkkkkk oo..(cikgu nih malas belajar..)


Thanks Izzah
Coz bagi bunga untuk akak...heee...comey la..nanti lepas nih boleh la akak lukis bunga macam nih pulak...

ni picture bunga 
yang izzah lukis macam tutorial cantum-cantum ari tuh..hee..

Kalau la

Ari tuh bohsan..masuk je ari isnin buzy la pulak...mata asyik ngantuk je..otak jamm nak pikir nak lukis apa...so layan dulu la citer kat bawah nih...yang dah lama dah lukis...tajuknya 'kalau..' kita selalu berkalau.. mungkin disebabkan kalau la kita akan menyesal di kemudian ari tapi tidak berguna lagi ye...nih kartun yang masa baru-baru lukis dulu...tak stabil sikit..panjang sebelah tangan la...besar sebelah la..tapi tak apa la..semat jugak kot..haha





Sekian..
Gadis berkalau...(-,-)





6 comments:

nur shahira nabilla ahmad nizam said...

huhu . ske laa tgk lukisn tuh . chomey je . tp sdey laa ble pk en blek . huhu .

izzati radhiah said...

same2..sory bunge comot..hbs lawa dh tu..hehehe..
thanx utk tutorial aritu k..:)

Farhah Zaidah said...

nur shahira nabila- hee..thanks ye dik...

izzati- sama2 izzah... =)

MiZi said...

mizi nak ajak baca kisah sedih mizi

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/sedih-yang-aku-redha.html

nub said...

sgt nice!!

Farhah Zaidah said...

Mizi- jgn sdih2...
Nub- thanks... =)