Dec 22, 2010

Runsing

Dear Diary..

Runsing
Kepala runsing dan berpusing..Emm..esok kelas tak ada..super duper power happy la aku..rungsing sebab nak keluar tapi tak berapa enak sebab aku belum jadi kaya sementara lagi..pinjaman belum masuk..nama pun pinjaman opkos la kaya sementara je..tapi barang keperluan kekurangan..adess..

Pening
Sem nih rasanya macam duduk dalam heaven..heee..sebab sem nih semacam banyak ruang kosong je..buat masa sekarang just isnin,selasa dan jumaat je kelas..tapi mungkin minggu nih je aku rasa semacam kosong atau sifar tetapi minggu depan mungkin sebaliknya..tapi kan subjek kelas petang tadi bikin kepala aku semacam pening..Sains kehidupan dalam pendidikan...Tak ada exam,tapi ada kuiz & projek...itu aku tidak suka...pening..pening..pening..

Langsing
Saya sudah langsing! owh...statement bohong mungkin..sebab aku pergi kuliah tadi dengan menggayakan baju adik aku,dengan harapan ada yang datang dengan puji-pujian..namun tiada siapa pun cakap 'weh! aku nampak hang makin kecik la!' 'ko nampak kurus la' ..tak dak okeh..so misi impossible la kot.. woooahhh...mau nangis r..nape aku sorang je rasa macam dah kurang sikit kilogram daging plus lemak aku nih tapi orang len tak rasa pun...esok kalau jumpa en.kekasih ati lagi-lagi la beliau tuh tak kan nampak baka cantik mula berkembang dalam diri aku nih...maka dengan cemerlangnya beliau akan kutuk aku..adess...tekanan..

Jelesing
Jelesing okeh..sebab ini bulan 12..bulan penamat tahun,maka ramai dikalangan umat manusia pun turut menamatkan zaman bujang..sama ada menikah atau bertunang...so di kalangan kawan-kawan aku pun ada yang ambil bahagian secara berpasang-pasangan..aku? tak tau bila..jeles tengok mereka di dalam busana yang amat la super power cantik tuh...Xpa2 farhah,sabaq2...tambah kekuatan iman dulu..sabar kan separuh dari iman..heee..

Renungan
Okeh..mata sudah mengantuk,rasa berpusing-pusing..sebelum tido..sebagai renungan untuk diri sendiri..



Sekian,
Gadis Runsing..


8 comments:

AesyaZealous said...

hehe nice..betul2..letak henpon lak..hhuhu same la sy

DiaUmaiNiNaz said...

kehidupan kita sebagai student , penuh dgn tanggungjawab ...sebelum mencapai impian tempuhi segalanya dengan tabah.

za petrelli said...

hehehe.. comel la. pandi lukis..

btol2. ltak tepon kat tepi bantal

izzati radhiah said...

akak..! best r entry pkai graphic ni..cmne nak wat cartoon tu..huhu...ajar2..leh tak?hehehe~

Farhah Zaidah said...

AesyaZealous-hee..sy pun mmg letak henpon tepi bntal..xdgr ckp ostaz nih! hee

Farhah Zaidah said...

-DiaUmaiNinaz-yup setuju...penuh tahap melimpah dengan tanggungjawab..heee..belajar untuk bertabah...hee

Za Petrelli-hee...nsib kartun tuh dia comey..heee...sama la kta..xleh elak letak henpon jauh2...kang alarm xdgr lak..hee

Izzati Radhiah- heee..time akak rajin lukis,akak letak..time malas toksah dok kata..hee..insyaAllah nnti akak ajar...thanks dik..

yana.izzati said...

comelnya kartun tue..tapi memang pon sbb saya letak henfon tepi bantal..huhu ;p

Farhah Zaidah said...

yana.izzati-sy wakil kartun tuh ucap tima kasih sbb puji dia comel..heee.. 2 la fsl bantal dan henpon x leh letak jauh2...hee