Jan 11, 2011

Kadang-kadang kiter tak sedar... ^


(bleh klik untuk feeling lebih-lebih..hee)

Salam Alaik...
Kadang-kadang kiter tak sedar atau tak perasan atau tak punyai perasaan tentang kasih sayang yang ada disekeliling kita...Sehingga kita mengabaikan mereka..kerana kita terlalu mencari kesempurnaan.. sedangkan cinta itu adalah menerima seadanya dengan hati yang terbuka...



(p/s: tulisan dibawah hanyalah berkaitan aku..mungkin ada bait-bait kata yang mungkin mampu membuat kalian muntah hijau...maka pergi main jauh-jauh okeh!)

Kebizian
Owh..maafkan diri ini 'bisikan rindu' ku..akhir-akhir ini aku sudah tidak menulis dengan gelojoh-gelojoh atau rakus-rakus lagi sebab.. bukan sebab aku bizi sebenarnya...aku semacam tiada mood dan malas...hilang arah tujuan...tengok jadual saya..tidak la terlalu bizi seperti wanita korporat bukan? hee...

Cinta Kolesterol
Dah berulang kali bertekad..tidak mahu makan banyak-banyak..makan hanya bila lapar..dan berhenti sebelum kenyang.. tapi tak kira lapar mahupun kenyang..mulut tetap minta disuap.. maka tekad tadi semacam hancur lebur...

Baru-baru ini telah berjaya mengajak en.boipren makan nasi ayam dara...disebabkan satu sms yang konon-kononnya kalau saya mati, mata tidak tutup rapat sebab tak dapat makan nasi ayam dara..so secara terpaksa en.boipren tunaikan cinta kolesterol ituh...heee... lap u lebih la...tali gendut tali kecapi,kenyang perut suka ati....(eh..betul ke pantun nih..pantun masa darjah satu dulu-dulu kot..dalam buku teks bahasa melayu...) Okeh..mata semacam menuntut haknya...walaupun semacam amsonia saja akhir-akhir ini.. life saya tidak teratur...hidup ini memang sedih kan.


Gadis XS
 (bukan extra small tapi sebaliknya)

4 comments:

IFA Athirah said...

waaah!sgt brmakna lah ayt dlm kartun tu! http://geekintherainbow.blogspot.com/

Farhah Zaidah said...

Ifa Athirah- haah..bermakna sgt..hee

KELI OH KELI said...

pandainya awk buat kartun..best sgt2!!! like!!

Farhah Zaidah said...

keli- oh..xpndai sgt pun..main cantum2 ja.. =)