Jan 24, 2011

Nukilan seorang kawan

(ini cuma entry mengarut...tiada isi-isi penting..boleh pergi sana..main jauh-jauh...)


Salam Alaik...
Lain yang ingin saya post...lain pula yang saya post...sebabnya..hati kat dalam nih tak berapa seronok...tak tahu sebab apa...pernah tak engkau sedih tapi engkau tak pasti..engkau sedih kerana apa? pernah? ke aku saja yang alignment otak selalu lari...


Maka idea untuk saya melukis dan menulis berkaitan ilmu yang ingin saya kongsi tiada....jadi saya cuma mahu tunaikan janji kepada seorang kawan..iaitu ingin mengabadikan pemberian lukisannya kepada saya disini..Cantik bukan?







Gadis berduka lara di malam hari..



4 comments:

ijatnuar87 said...

hehehe...nice2...memang tak mengecewakan,hehehe

Farhah Zaidah said...

hehe... =) kwn yg buat...

ijatnuar87 said...

hehehe...maner yg awk watnyer?

Farhah Zaidah said...

yg sy buat nnti la sy msuk..heee...kontang idea...