Jan 23, 2011

Tidak Percuma...

Tidak Percuma

Ingat lagi tentang seorang penulis?
kalau tak ingat engkau boleh klik sini
Sudah sihat dari amnesia? amnesia ke amsonia? heee..
okeh..
aku ingin kongsikan lagi disini...ayat-ayat yang best dalam buku 'penulis yang disayang tuhan'

'Dalam dunia,tidak ada perkara yang percuma..
Sama ada kita berusaha bagi memperolehnya 
ataupun 
kita perlu membayar selepas kita diberi..'

100% setuju...tidak ada yang percuma..hatta kau nak kencing pun kena bayar..
tapi setakat ini kentut je belum kena bayar kot..sebab kau bebas kentut di mana-mana
secara diam mahupun bising-bising...ye dak? haha...( maaf saya tidak senonoh sikit untuk entry ini)
dan bernafas pun tak perlu bayar lagi kan..? ke aku cetek ilmu tak tahu dah kena cas..

Baiklah...kata-kata aku tidak bermakna...
kita teruskan lagi kata-kata yang bermakna ku kutip dari sebuah buku...

emm..terpukul jugak dengan kata-kata di atas...sebab selalu je buka pili paip duit..hee
secara sepuas hati...maka bila duit dah tahap kronik mahu kering baru aku mahu berjimat cermat..haha..
setan besaq betoi la dok hasut aku nih!
Marilah berjimat cermat wahai kawan-kawan..

Okey..tiba-tiba jantung berdebar-debar..jantung semacam bekerja secara overtime..
mengepam darah secara ekstrem di dalam sana..
semacam sangat sesak di dalam ini....
sebab aku tengok dekat follower..
Abang Ben baru je jadi follower yang ke 744...
heeeeeeeeeeeeeeeeee...
suke..sebab dia follow blog picisan aku nih..

Owh..aku sudah melampau...sekarang sudah pukul 11.30 masih tidak tidur..
sedangkan esok kelas dari seawal pagi hingga selewat 6 petang..

Jom tido..

7 comments:

♪..aq[daN]pUteraku..♪ said...

pandainya kamu melukisss... ^^

Farhah Zaidah said...

biasa2 je sy lukis...

ijatnuar87 said...

hehehe...setiap apa yg kiter punya pinjaman sementara...jadi pndai2 la kiter nak gunakannya....

Farhah Zaidah said...

hee..betoi2..nama pun pinjam kan...

ijatnuar87 said...

urmmm...nama pom pinjam ker?rasernyer nama tu hak masing2 kan,hehehe...xder pinjam2,hehehe

Farhah Zaidah said...

emm? owh..pndai eh pusing2...heee

ijatnuar87 said...

ahaks...tara pusing deh...