Feb 25, 2011

Masa Berlalu....

Dear Bisikan Rindu...


Radang Emosi
Hidup aku semacam sempit akhir-akhir ini...dah lama aku tak update blog...sebabnya aku terlalu sibuk sampai tak sempat untuk menaip di sini..maka semakin lingkup la blog ini..Dan radang emosi jugak akhir-akhir ini selalu menyerang aku...boleh terkorban begini... Aku tak suka dengan kehidupan yang sesak dan sempit semacam sekarang....aku ditekan dan tertekan...tekanan dengan tugasan-tugasan yang belum siap.... 



Melayan karenah kawan-kawan.. kembali dengan hobi lama... ambil gambar sini sana situ.... dan sudah lama tidak melukis-lukis atau mencantum-cantum... mungkin sudah hilang six sense aku... Rindukan masa berlalu untuk meluangkan lebih masa dengan melukis dan mencantum-cantum.... huhu.. Aku harap aku punyai masa untuk berkongsi perkara-perkara ilmiah disini lagi.. bukan kisah hidup sibuk semata-mata...


Kosong
Aku hanya mampu menulis dan berbual kosong di sini buat masa ini.. menulis kosong maknanya menulis tanpa isi...sama saja dengan berbual kosong bukan...maka penulisan aku hanya sia-sia..hanya menerangkan perihal hidup aku yang semacam super duper busy... aku bukan penulis disayang tuhan...







0 comments: