Mar 16, 2011

Tajuk boleh bubuh ikut sedap hati

Salam Alaik....
Lama aku lesap tanpa entry...Akhir-akhir ini blog Istana Cinta ini dibiarkan sepi lagi menyepi..sebab Tengku Puterinya gering...heee.. bukan-bukan Tengku Puterinya sangat sibuk ...musim untuk melompat katak baginya sudah kian lama berakhir... sebabnya dia sangat sibuk dengan program-program kursus dan juga assigment..memandangkan pengakhiran sem sudah hampir tiba... Akhir-akhir ini juga tengku puteri selalu mengadu domba tentang kesibukkannya di blog bukan? sampai kesuntukan masa untuk membuat entry yang sedap mata memandang...Entry untuk hari ini cuma aku nak refresh beberapa aktivit yang membuatkan aku sibuk...huh...aku benci dengar perkataan ' sibuk ' sebabnya la aku kekurangan waktu tidur.... kadang-kadang tidur semacam ayam..iaitu tidur-tidur ayam...


Micro Teaching



Oleh sebab kena mengajar dua kali selang seminggu je kena mengajar..maka sibuklah aku...minggu yang diselang tuh bukan untuk menggoyang kaki atau sebagainya bahkan diisi dengan meeting dan sebagainya..huhu... tiada limpahan waktu yang boleh aku bazirkan dengan tidak bermoral...huhu



Dinner Kolej

Dinner kolej pun dah berlangsung...yang nih aku tak sibuk la..pergi bersantap sambil dihiburkan dengan tarian dan nyanyian...



Program bengkel Alam Sekitar

13 haribulan 3 baru-baru nih buat program bengkel alam sekitar untuk subjek sains kehidupan dalam pendidikan... subjek tuh tak ada exam.. 4 jam kredit pulak tuh...lect la macam cerewet je..huhuhu.. takut haku.... program tuh kami buat bersama-sama dengan adik-adik dari rumah pertubuhan ibu tunggal rangkaian hati (PITRAH) . Macam-macam la terjadi untuk buat program..kejutan demi kejutan... huuuu...5 orang je handle...mana tak cuak... seorang pegang 2,3 jawatan..hahaha..aku la timbalan pengarah..aku la MC.. aku la hanlde program...aku la buat banner aku la buat tag nama...haha....adesssssss.... Alhamdulillah dah selesai...

Program Perkampungan Orang Asli

Yang nih lagi seminggu dari hari ini...iaitu 24 hb minggu depan kami akan ke Perkampungan orang Asli kat kampung Pangsun kalau tak salah aku...aku timbalan ketua unit teknikal je...skang kerja aku pinjam peralatan teknikal..ambil gambar je...tak berapa sibuk g... ari nih kami ambil gambar ajk ikut post... =) 



Suka gambar nih..aku semacam slim..kena buat banner gantung sepanjang jalan ukm utk pertontonkan gambar slim....kahkahkah...

Kesimpulannya kesibukkan yang ada boleh mendatangkan radang emosi kepada diri aku...
antara simpton-simptonnya
  • Aku cepat melenting...
  • Aku cepat tension
  • Aku sangat garang
  • Aku semacam tidak ada  mood untuk pandang wajah manusia yang buat aku hangin...boleh tawar hati okeh...!

Lagi-lagi boleh bengkak hati kalau manusia yang perlu bekerjasama dengan aku tapi tak bertanggungjawab..hanya tahu mengarah itu dan ini... aku rasa macam nak buat khianat saja sama beliau...! huhu..nak saja seru segala nenek moyang siam haku...huhu
"berdampinglah dengan ku wahai si mambang!"


0 comments: