Apr 24, 2011

Contest Alya : Aku dan Alam


Contest Alya : Aku dan Alam..Baiklah straight kepada titik sebenar... tadi tengok dekat shoutbox sebelah saudari Atiqah tag untuk joint contest Alya : Aku dan Alam..

Bila tengok syarat-syarat dia tak susah..maka joint la..ye dak..lama dah tak joint mana-mana contest di sebabkan kemiskinan waktu untuk joint..
kalau nak tengok syarat-syaratnya klik sini tak pun klik je banner kat atas tuh ye..

Maka saya pertaruhkan gambar ini :


Pict nih kat bendang belakang rumah..masa nih lepas menuai maka tinggallah jerami je..
alam jugak kan..ye dak...tak kisah la.. nawaitu nak meriahkan contest... =) 
Owh jarang aku bersikap sesuci itu...
selalu nawaitu lain..haha..

syarat seterusnya untuk contest nih kena tag 5 org..
baiklah kita tengok lak sapa yang nak di tag :







11 comments:

nur haslinda zainal said...

hehe tengku !! tengs tag. da 2org tag tp tak terjoin2 lagi. so titah tuan puteri nak kne join cecepat ni. hehe (;

Tengku Puteri said...

linda- haha..bgus2 rakyat jelata yg taat..hehehe...

Yan Saflina said...

gud luck!...:)

SiTi HaJaR said...

waa.. tuan pu3 tag kita.. nak pengsan sudaaa.. huhu.. tQ3.. mana nak godek picca nie.. hehehe

Tengku Puteri said...

Yan Saflina- tima kasih yan.. =)

Hajar- heee...hentam saja hajar...

SiTi HaJaR said...

huhu.. tq datang tengok kita.. hehe..
tak nak novel free ke org buat GA
novesta 1st giveaway .. heeee

[Zamie.Iza] said...

waaaa, cntik la gmbr. huhu

[Zamie.Iza] said...

cntik la gmbr, huhu.

Tengku Puteri said...

Hajar- emm..hlovate ada? klu ada nak la..hahah...demand lak kan..klu ada ruang sy joint ye...

Zamie.Iza- thanks...tp biasa2 je gmbr 2...

kay shafiQ said...

Seriously gambar yg complete ngan seni. Color, pose n environment mmng memikat ati. Ini feverat tuk mng ni :D

Tengku Puteri said...

kay shafiq- owh..tima kasih atas komen kamu yg membina itu...eh pict kmu yg joint contest tuh pun apa kurangnya...cantik okeh...