May 15, 2011

Follow your heart...


Bismillahirrahmanirrahim...

Pembuka bicara setelah sepurnama tidak update..emm..sepurnama untuk tempoh yang lama mana pun aku tak tau..seingat aku mungkin hanya 2,3 minggu kot aku tidak update...2,3 minggu sudah menjadi sejarah.. memandangkan blog aku bukan sebuah buku sejarah dimana tercatat segala-galanya di sini.. maka untuk kisah-kisah disepanjang tempoh itu tidak perlu untuk aku coretkan disini...(aku dah lupa sebenarnya apa yang terjadi... =) simpton pranyanyuk la tuh...)

Follow your heart
Aku menulis disini berdasarkan 'follow your heart'.. err...mungkin 'follow my heart'.. aku menulis dengan sesedap hati...tidak layak untuk aku katakan sesedap rasa sebabnya rasa penulisan aku lain-lain untuk setiap yang datang bertandang disini...mungkin manis, masin atau masam...

Cuti yang panjang...cukup untuk menjadikan aku bertukar saiz umpama beruang kutub sebabnya banyak ruang untuk aku berhibernasi...bangun pagi celik biji mata, sembang-sembang dengan umi kesayangan.. lepas tuh kalau aku rajin aku goreng cucur udang ADABI... heee..kalau aku malas..aku cakap dekat pakndak iaitu adik umi, mintak pakndak belikan kuih dekat kakcik bayah di tepi jalan dekat masjid nak masuk kampung.. memandangkan adik aku sekolah maka aku boleh makan kedarah secara over..umi makan tak over tapi aku yang selalu over..lepas tuh mengadu kat umi ' ceq nak kuruih dalam masa 4 bulan nih umi...' lepas tuh kalau fail dalam usaha kurus tuh jangan salahkan cucur badak sebab dia kecik ja untuk jadi pesalah dalam kes membesarkan saiz aku...

Baiklah sudah kering idea..tiada kata hati yang ingin diikuti lagi....maka cerita tamat..boleh bersurai...tapi jangan terlalu ikut kata hati...nanti boleh mati sebab dapat radang hati.... =)
Emm..ok tak kartun cantum-cantum yang berambut nih...selalunya botak aku buat...

3 comments:

Asma Ahmad said...

hehehe... mkn la puas2 smntra kt umh g.

Tengku Puteri said...

Asma Ahmad- heee..2 la fsl..klu dah jumpa mknan kat rumah nih dah lupa fsl beruang kutub... =)

Syariniey Amran said...

seriusly duduk rumah boleh buat badan kembang -_-
try to cover makan ye! jom sama2 cuba!
hee