May 21, 2011

Penuh Magik

Entry di bawah adalah entry cetek akal seperti selalu aku tulis... Mungkin ya mungkin tidak..=)

Dear Istana Cinta..
Aku melangut di hadapan laptopku...Melangut?? patutkah aku menggunakan ayat itu.. Mungkin ya atau tidak.. mungkin patut aku tukar mendongak...Emm..menulis blog sahaja dapat mengurangkan kebosanan dan meluahkan segala rasa.. sekali lagi mungkin...sebabnya rasa itu berbeza-beza bagi setiap yang punya rasa... masam masin manis pahit dan kelat...err.. terlalu tinggi bahasa melayu aku...heee..

Emm..akhir-akhir ini mental saya semacam serabut..yakni tidak benar-benar serabut.. mungkin sedikit kusut.. emm..entah la.. Kisah hidup ini penuh magik bukan? Kiranya Cinderella orang putih perlukan si pari-pari.. Si Puteri Gunung Ledang cerita Melayu perlukan kuasa sakti nenek kebayan..aku tidak perlu apa-apa..hanya doa dan doa..solat dan solat.. Magik bukan... Hanya DIA lebih tahu...




Saya berharap ada magik untuk tukarkan saya jadi si cantik rupa..saya nak kurus...hee
dan saya juga berharap ada lagi satu magik yang amat saya inginkan selama ini.. yang selalu saya tunggu sejak saya menjadi gadis di akhir remaja.. dilalui oleh semua manusia..
Bilakah lafaz sakinah akan menjadi milik saya..?
itulah magik yang amat saya idamkan dariNYA..


Terima Kasih
Terima kasih kepada Saudari Tulip Putih kerana telah menjadikan angka follower saya 900.. errr..terkesima di situ...sudah meningkat angka.. namun apakah sumbangan saya kepada mereka?? Silalah menjenguk Saudari Tulip Putih..seindah nama seindah pemiliknya... Semacam magik angka sudah mencecah seramai itu.. semuanya di luar akal saya...

Cerita saya sudah tamat...boleh bersurai...

11 comments:

MJ said...

kak farhah, g la senamrobik kt tasik cempaka,sbtu ahd....hehe..xpon dtg warta cari ubat kurus..hihi..

Tengku Puteri said...

MJ- alaaa..akak xder motor nk g tasik cempaka..klu nak g warta cri KFC ada lak motor...heeeee...

Rtp Farra Arisha said...

aah penuh magikkk kott! lucuuu :P

Tengku Puteri said...

Rtp Farra Arisha- penuh dan melimpah dengan magik kan..hee.. sedap nama kmu...

Siti Mashitah Saidin said...

kalo lah ada magik macam tuh~

Tengku Puteri said...

-Siti Mashitah Saidin- emm..2 la fsl..sbb xder frust menonggeng la...

Cik Cempaka said...

suker baca

katun comel :)

Tengku Puteri said...

cik Cempaka- kartun kamu lagi comel...sy suka...

Ain Zulaikha said...

tahniah da 900 :)

aniswany said...

magic magic magic ..kalo la ada,xnak yg laen .nk wish satu benda ja..nak kawen..uwwaaa

Aimi dan Pakcik Hashim said...

pengaruh cerita magik TV ni