Jun 18, 2011

Tolong Like untuk saya...please..please.... =)

Salam Alaik....

Saya ada join contest Tagline & Logo Radiusite.. 
Saya tidak ada magik maka saya mohon kamu-kamu semua tolong like design saya kalau design tuh layak untuk di 'like' ye...
Saya bukan cinderella yang ada pari-pari boleh tolong saya..
saya juga bukan lagenda Puteri Gunung Ledang yang ada nenek kebayan boleh naikkan jumlah like..
Saya cuma mampu doa dan doa...solat dan solat..dan buat entry ini sahaja..
untuk minta tolong dari kalian semua...huhuhuhu..
Okey tidak manifesto saya? Manifesto?? errrr...

Baiklah terus ke titik...

1.) Like Page Radiusite

2.) Like design yang saya buat...klik sini.... 
ini design saya...saya tahu buruk..huhuhu..
idea saya logo berbentuk tag harga...tapi tak tahulah mata orang lain nampak macam mana..







3. )Like sini jugak kalau berkenan design di bawah 






kiranya anda rasa saya layak la..kalau tak layak anda boleh 'LIKE' design orang lain... =)

Terima kasih daun keladi.... =)

8 comments:

Black_roses92 said...

DONE! Gud luck ea..

Tengku Puteri said...

Blak_roses92-
tima kasih awak...jasamu dikenang... =)

tomato said...

wahhh cantekk ! LIKE ! ^^

Tengku Puteri said...

tomato- thanks dear...heee

sara said...

’(*v*)’..//”

Cik Cempaka said...

berbakat ek..cantik sangat..

cc suka yg no 1 tu..

Tengku Puteri said...

CC- xder la pndai sgt sy nih cc..hentam kromo ja.. =) klu cc yg join mesti lg cantik cc bleh buat..

nurdani said...

wah...cantiknya.serius kreatif
GOOD LUCK!