Jul 30, 2011

Cerita Bonda- 12 Biji 2 jam

Dear Istana Cinta..

Kembali ke pangkuan istana cinta lagi..Update blog lagi...sebagai bukti saya tidak bertapa...masih maujud..Saya mahu menglipur lara nih...err...nak jadi tukang karut nih..maka dengar lah kalian cerita ini...cerita yang bonda ceritakan masa saya demam tempoh hari...mari kita makan kerepek sambil mendengar saya menglipur lara dengan lukisan yang saya hentam kromo...

12 Biji 2 jam
cerita dia macam nih..bonda cerita Pak mat tempe buta huruf...err..bukan pak mat tempe rasanya...saya pun sudah lupa apa nama dia...heee.. dia demam..kemudian dia pergi klinik mahu ambil ubat demam lah... masa dia ambil ubat, nurse pesan ubat tuh kena makan 2 biji 2 jam...maka sepanjang jalan dia menghafal 2 biji 2 jam...sampai lah beliau tersepak seketul batu di tengah jalan.......tengoklah lukisan tidak comel saya di bawah...tak pandai nak mengarang cerita lah...gagal cerita pulak..gagal jadi penglipur lara..jangan tinggal komen puaka ya..sebab lukisan saya yang hodoh tiada tahap nih...






Baiklah cerita tamat....entry pun tamat..buat kesimpulan sendiri..boleh bersurai...nanti update lagi...
harharhar...

9 comments:

Wanie said...

hahaha..abeh la kalau telan 12 bijik 2 jam..sehari bape ratus bijik dah..terus masuk hospital kot..

Tengku Puteri said...

wanie- hahaha..kojol terus... =)

merahitujambu said...

ahahaha..teruk dh tu...salam ramadhan

Puan Kutu said...

kompem masuk hospital lepas mkn ubat.ahakz..

fieha said...

x psl2 msuk hosp kes bunuh diri..hehe

Tengku Puteri said...

merahitujambu- heeee...salam ramadhan jugak...

Tengku Puteri said...

Puan Kutu- tak kebah2 la demam tuh nmpknya..heee...

Tengku Puteri said...

fieha- hahaha..tuh la...naya betul..sian kat pak mat tempe...

She's Gee said...

confirm makan x bangun2 dah pastuh.. haha! comel giler lukisan tuh, dah layak jadi kartunis nih. hehe.. ^^