Jul 18, 2011

Kembali menaip

Dear Istana Cinta & hulubalang sekalian...

6 hari hidup semacam tidak tentu hala...demam yang tak tahu punca..makan pun sekadar 2,3 sudu sekali makan...hilang selera... sampai 6 hari demam jahat itu ambil... saya sakit tahu..? siang dan malam saya sama...SAKIT...tapi berlainan suhu...malam mungkin melebihi takat beku... siang mungkin melebihi takat didih...eh..macam hiperbola saja takat didih..boleh main masak-masak atas kepala saya macam tuh... hari nih rasa lebih kuat..harap sampai bila-bila... semalam saya jumpa Doktor.. mula-mula dia macam nak suspek saya denggi..berdasarkan soalan yang ditanya la.. tapi bila dah ambil darah.. semua ok...pelik bukan.. demam tahap macam sudah mahu hilang nyawa...

Online approve komen pun guna netbook adik time dia tengah guna sebab tak larat nak buka laptop sendiri... blog saya pulak semacam mati saja..sebab tuan dia sendiri pun semacam tak tahu nak hurai takrif yang semacam apa...nih saya update..supaya blog saya hidup semula dan subur kembali...moga tuannya pun macam tuh...

InsyaAllah mungkin sudah mampu beraksi dengan doodle kembali...sebab sekarang sedang membuat tempahan Nani .. =) dari tadi semacam kusyuk mengadap photoshop.. moga tulang belakang ini kuat... saya selang seli buat header yang ditempah dengan hadiah pemenang header hari tuh ye.. 

Nih doodle Wanie hari tuh.. =)



Okeh..entry tamat, nak teruskan kerja doodle, makan, makan ubat..kalau ngantuk tido jap...kalian boleh bersurai...sebab entry dah sampai titik.



13 comments:

AZTIQAH said...

hope cpt smbuh yer tuan entry

Cha Ril said...

Semoga kembali seperti sedia kala... demam itu penghapus dosa. ingatkan kita pada azab api neraka... panas demam hanya sedikit sedangkan panas neraka sangatlah mendidih... :)

anis aneesa said...

tomey je doodle wanie..suke2..=)

Mrs. Farhan said...

Tuan Puteri, semoga kembali sihat seperti sedia kala. Amin. =D

Tengku Puteri said...

Aztiqah- harap macam tuh jugak...tima kasih aztiqah... =)

Cha Ril- Betul tuh... bila sakit nih jugak terpkir samada nyawa sudah dihujung tanduk..amalan pulak sebesar habuk atau apa..tak dapat nak hitung sendiri...

Anis aneesa- tima kasih anis...=)

Mrs.Farhan- Aminnnnn..heee...tima kasih mrs.farhan sebab selalu pesan suruh saya makan ubat.... =)

caliph shuriken said...

sakit2 pun rajin wt doodle.. smoga cpat sembuh.. gambatte ^^

Wanie said...

patut la kamu menghilangkan diri..huhu
take a good rest ye..

thanks tau..sakit2 pn buat lagi..

MIMIE AIZA said...

saya pun x sihat dah seminggu.. :)

btw saya sgt suke doodle awak laaaa

N A N I said...

tengah buat doodle nani tu yg excited.. hehe. :p

Tengku Puteri said...

caliph shuriken- heee..nak bgi cepat siap..skit2 pun kena buat jugak..=)

Tengku Puteri said...

wanie- menghilang sekejap je wanie...nanti beraksi kembali...heeee

Tengku Puteri said...

Mimie Aiza- hope cepat sembuh ye dear..sakit itu tak best...! tq coz suka doodle sy yg mcm dodol tuh... =)

Tengku Puteri said...

Nani- heee..dh tgok hasil kan....tpi akak tak abis edit g...heee