Jul 24, 2011

Header ainthegorgeous

Dear Istana Cinta...
Beberapa menjak nih, istana cinta asyik update dodol dan header dodolnya.. entry nih pun entry yang ada dodol jugak...kali nih pemenang header ainthegorgeous.. memang gorgeous la beliau...Dalam entry ain dulu, dia minta header ada doodle + love + picture sendiri+ palace for cinderella. TAPI kan ain, saiz header ain kecik sikit, so saya semacam tak boleh nak buat benda yang diluar alam la...saya tak buat palace tapi saya ganti dengan pumpkin car..Jangan buat wajah kelat-kelat manis ye bila tengok hasil di bawah...


Ini doodle ain. saya cuba buat gaun yang kembang-kembang tuh tapi macam tak comel je..
so saya buat gaun tak kembang la...huhuu


yang nih saya buat transparent


yang nih saya buat corak kat belakang.. sebab rasa kosong sangat.
nak tambah doodle lagi takut sarat dan semak.. saya hantar kat email ain ada 2 corak kat belakang tuh. ain pilih lah yang mana sesuai.

Jom terjah blog ainthegorgeous. blog ain nih comel ja macam tuan dia.. tapi kalau masuk header saya nih tak tau la jadi comel ke jadi kurang comel. blog ain lebih kepada personal blog rasanya...saya pun belum habis khatam blog ain... =) tak apa jom sama-sama pergi geledah blog beliau.

Tak Pandai Doodle kereta
Baru-baru nih ada pelanggan saya minta buatkan header yang ada kereta... tarik nafas panjang saya semacam mahu putus nyawa..sebabnya saya sangatlah tak pandai mendoodle kereta sejak azali lagi. 2 hari berturut-turut praktis buat kereta macam yang dikehendaki. Nanti saya update header pelanggan saya tuh... entry nih cuma nak tunjuk kereta yang saya tak pandai buat. tuan header minta sport car atau mini cooper... saya cuba buat mini cooper tapi adik saya cakap nampak macam porsche.. har har har.. buta kereta la saya... pelanggan lain jangan minta kereta, motor ke dari saya.. nanti tak tau jadi rupa apa pulak... 

klik untuk penglihatan lebih jelas.

Bila dah siap header, saya rasa macam kereta di atas sangat comel...nasib header orang...heee..
okeh, entry tamat..nanti update lagi... =) target header free seterusnya header anis aneesa... header yang letak pict sendiri saya belum buat sebab tandus idea nak masukkan pict dalam header. sabar ye pada yang berkenaan.





8 comments:

Wanie said...

tak sabar nak tengok header anis..hehe
selamat berjuang tuan puteri..

anis aneesa said...

chumil kete labu tu..suke3..ehee..x sbar nk tggu header sy pasnie..wink2..^^

Azzah said...

comelnya...

Tengku Puteri said...

wanie- hee...insyaAllah esok lusa siap la kot yg anis...heeee...jgn sy kalah di medan juang sudah la...heee

Tengku Puteri said...

anis aneesa- heee...sabar2...=)

Tengku Puteri said...

Azzah-tima kasih...=)

ainthegorgeous said...

put3, comel sgt header tu... comel sgt3. thanks taw. =)

Tengku Puteri said...

okeh...sama-sama ain...sy btul2 dh xder idea sbb header ain saiz kecil skit....