Jul 25, 2011

Header Doodle Anis Aneesa

Dear Istana Cinta & Hulubalang sekalian...

Tengok tajuk dah tau entry fasal apa...saya semacam sebok la akhir-akhir ini...tiada takrif kehidupan di sini...tiada entry cetek akal saya seperti selalu...rasa semacam tidak puas hati...har har har...baiklah terus ke tajuk utama... Kali nih Header Doodle Anis Aneesa pulak... mendoodle sampai keluar keringat tulang empat kerat... sebab saya sangat tidak pro lah nak mendoodle lelaki.. tapi saya adalah PROsak ..har har har... jantung kat dalam macam nak tergolek-golek sebab sangat tidak pandai... Maka cik Anis Aneesa terimalah seadanya...

Dalam entry Anis Aneesa yang lepas masa join contest saya, dia minta :

  • Sepasang doodle
  • Pokok- yang nih saya tak buat ye anis..sebab rasa tak muat header...
  • Bunga
  • Awan- saya buat awan bentuk love...kat dalam entry nih tak nampak awan tuh sebab background entry saya kaler putih..klik gambar mungkin nampak..
  • Kaler purple,black,pink & warna-warna kontra dengan background dia..
Dari apa yang Anis inginkan pokok je kot saya tak buat...yang lain-lain tuh InsyaAllah ada..
dan saya tambah beberapa items yang saya rasa perlu..antaranya:

- Belon
-papan tanda
-Bangku



Nih doodle couple Anis dengan en.bf beliau...
Kelainan doodle anis dari doodle yang selalu saya buat adalah dekat mata dia..
.saja try buat mata macam tuh pulak..tapi macam tak best la...
hilang identiti doodle saya macam tuh sebab selalu doodle saya ada bulu mata saja...heee
saya tak tau rupa bf anis macam mana so saya hentam kromo saja..dengan harapan
anis suka la...huhuhu..saya buat pasangan doodle nih pakai tshirt couple...yang dekat baju doodle anis tuh tak nampak la pulak apa saya lukiskan sebab bertudung ...huhuhu..


boleh klik untuk tengok lebih jelas..
Ani Aneesa empunya blog Anis Aneesa.. errr..berbelit-belit pulak..
Blog beliau lebih kepada personal blog rasanya... Anis Aneesa pun sudah mula belajar mendoodle dengan Dani.. lepas nih gulung tikar doodle la saya macam nih..heee...
Jom ramai-ramai terjah blog Anis Aneesa


Baiklah, entry sudah tamat..sapa-sapa nak tempah header doodle atau doodle email saya okeh! bayaran secara bank in...saya jarang guna fon, so top up macam kurang bermakna untuk saya....=) boleh bersurai.





12 comments:

anis aneesa said...

waaa....comeynyee...!!suke3..!tang mata pown tomey..percubaan yg baek..sukenye..hu3..x terkata..maceh byk3..=)

nanad said...

cutenyaa..kaler purple pulak tu ;D

Tengku Puteri said...

anis aneesa- heee..nasib suka...sama-sama kasih anis...=)

Tengku Puteri said...

nanad- suka purple jugak ke? heee

Wanie said...

ohhhh..sungguh cun la anis..hehe..suke la tu die..

cik ziqa said...

haaa..santek dodol ni . chumel sgt ~~

cik kumbang said...

comeylnyaaaa....
bestnya pandai wat doodle...
npa x letak watermark/copyright kat pic2 tu..nnt ada org kidnap...huhu~

Tengku Puteri said...

Wanie- heeee...kna tanya tuan bdn suka ke x wanie...

Tengku Puteri said...

cik ziqa- tima kasih ziqa...x liat eh dodol sy...

Tengku Puteri said...

cik kumbang- huhuhu..tuh la terlupa lak..xper la klu kidnap jugak tuhan potong tangan...heee

Pn. Sheila said...

em... cantiknya, cute sgt....

Atirah ★ said...

nak ambik doodle tu leyh ??
6ty sy credit to awk . .