Jul 22, 2011

Header Doodle Kaseh Suchi

Dear Istana Cinta & hulubalang-hulubalangnya...

Lama beta menyepi dari bergelak ketawa di sini...har har har... beta sebok..sebok kacau dodol.. har har har..gelak lagi....

Takrif Hidup Terkini
Sudah sehat dari demam, yieeeeehaaaaaaa... boleh gelak ketawa tak ingat alam...har har har... sehat itu best...tidak lagi dikelilingi segala jenis minyak mahupun ubat...boleh kacau dodol tak ingat belanga mahu tumbang....hidup sudah sehat..dan hidup sedang sebok dengan tempahan doodle...heee

Header Doodle Kaseh Suchi
Baiklah...saya sudah siapkan header Doodle Kaseh Suchi.. dengan harapan dia suka.. sebabnya otak kat dalam sudah semacam ketandusan idea... dalam entry saudari Kaseh Suchi tak diterangkan header doodle yang semacam apa dia nak... dia cuma bagitau nak kaler merah + hijau. so saya buat ikut akal saya saja.. maka idea yang kering dek kepanasan suhu demam baru-baru ini sangat lah kontang.... jom tengok...


nih doodle Kaseh Suchi..
saya main buat je baju..

Nih Header Kaseh Suchi...
harap kamu suka la eh...
Klik untuk gambar lebih besar

Belog Kaseh Suchi nih bila saya teliti lebih kepada blog contest kot... so pada sesiapa yang tengah cari contest untuk joint boleh pergi tengok dekat blog kaseh suchi...jom terjah..! 

Header Doodle Nani (Pelanggan pertama Header Doodle)
Okeh, seterusnya kita tengok pula Header Doodle Pelanggan pertama saya, NANI . Pemilik blog yang comel.. dan impian dia pun comel.. semoga hidup nani penuh magik.. dengan kuasa tuhan impian Nani jadi kenyataan ye dik.. akak doakan... aMINNN...heeee...

Nani tempah Header Doodle yang ada :
  1. Doodle perempuan pakai baju pengantin. so saya buat baju pengantin yang ala kadar saja lah.. sebab saya belum jadi pereka pakaian pengantin..har har har... so bila baju pengantin, doodle tuh mestilah pegang bunga tangan..
  2. Doodle lelaki- Mr.Doctor yang belum diketahui siapa lagi...heeeee...
  3. Items tambahan = Hospital cute + bunga tangan - mula-mula saya buat hospital bentuk love tapi nampak semacam serabut, so saya buat semula hospital bentuk macam rumah sikit..
  4. Items tambahan dari saya- saya tambah pagar + stetoskop 
  5. Pebbles- pebbles nih item akhir lepas nani tengok hasil header yang saya buat, dia minta tambah pebbles.tapi pebbels tuh bukan saya doodle. sebab nani nak yang real..so mintak kat pakcik google je lah..

Nih doodle Nani. Mr.doctor nani tengok dalam header la eh...



Nih Header Doodle Nani. nak tengok lebih jelas boleh pergi blog NANI
Blog nani nih lebih kepada personal blog..kalau berminat boleh follow..

Baiklah penat mengacau dodol... nanti update lagi, target seterusnya untuk pemenang header, mungkin saya akan buat header doodle ainthegorgeous dan penempah header yang lain.
Okeh..entry tamat... jumpa lagi... =)





19 comments:

kaseh suchi said...

sangat comel la puteri..hamba sangat mentukainya...
dengan segera hamba tukar header =)

terima kasih tuan puteri....

Tengku Puteri said...

Kaseh Suchi- okeh...sgt senang hati beta... =) sama-sama kasih...

anis aneesa said...

comeynye...suke btowl tgk hasil kerja cik puteri kite nie..suke3..=)

laskar pelangi said...

sangat comel:)

Wanie said...

doodle kamu memang comel2 tau puteri..
ramai yg puji..hehe

Mrs. Farhan said...

Canteknyaaaaaaa. Sweet pulak tgk header nani tu. Hehhehe. =D

N A N I said...

*facepalm*

hehe.. amin.. semoga apa yg akak doakan termakbul. hehe.

terima kasih sbb buat review blog.
suke sgt dgn header tu! ha, tak tahu dh brapa kali nani asyik sebut suka. hehe. dari email smpai ke sini. hehe

Tengku Puteri said...

anis aneesa- tima kasih awk... header doodle awk tak lama lgi..lg 2 turn kot...heee... moga cantik jugak... =)

Tengku Puteri said...

laskar pelangi- tima kasih... =)

Tengku Puteri said...

wanie- tima kasih dear...heee... eh..yeke...sy rasa mcm xbrp comel jugak..masih mencuba dn memperbaiki...

Tengku Puteri said...

Mrs. Farhan- heeee...tuh la impian si nani...dia tengah tunggu doctor...heee

Tengku Puteri said...

Nani- InsyaAllah...heee... eh nani sebut byk2 kali pun akak lagi suka...har har har...

nurdani said...

ish2...geramnya tengok...kreatif sungguh cik puteri ni. nanti ada masa nak tempah doodle pengantin jugak.hik hik hik

Tengku Puteri said...

nurdani- dani pun kreatif la..pakai excel pun jadi doodle yg comel... eh...boleh2...eh..petanda nak mkn nasik minyak tak lama dah tuh...heee...

fieha said...

sangat comel header yg puteri buat.. ^__^..x sabar tunggu sy punye header :)

Tengku Puteri said...

Fieha- almost done...cuma tak tulis tajuk blog je lg...sbb xtau nak pilih font apa...huhuhu...lps payment sy email kat fieha..

Siti Khadijah said...

tomei2...cik iti suka! :)

Nur-nba said...

Cantiknya doodle ni.. Farhah memang sangat kreatif. Teringin nak tempah satu.

catatanfiezah.blogspot.com said...

Akak Puteri.. saya nak tanya.. kalau saya nak tempah header.. kena bayar ker???