Jul 13, 2011

Header Lidi Ummi dan Header doodle Wanie

Dear Istana Cinta & hulubalang-hulubalang istana

Takrif Kehidupan
Saya masih gering..err..hiperbola... saya masih demam apa ntah..siang lepas pukul 11 badan saya mula panas... lepas telan panadol saya berpeluh semula...pukul 6 plak badan saya start sejuk... demam apakah ini? sangat menakutkan.. semalam sudah telan ubat...semalam jugak selepas pukul 10 pagi sampai ke hari ini saya tidak on9 langsung... pukul 2,3 pagi semalam badan saya basah dengan peluh semacam kena simbah dengan air sebaldi semacam sudah mahu kebah... tapi rupa-rupanya itu semua sementara...Siapa doktor disini? cuba renung dalam gelob jampi saya sakit apa..?  Maha Suci Allah... berat sangat demam kali ini.... ringankanlah... baiklah ini bukan entry kelakar yang ada ketawa saya banyak das.. ini entry saket...huhuhuhu.... 

Header Lidi Ummi
Nih header Lidi Ummi..seperti dalam entry dia..saya buat saja...sangat simple bagi saya.. memandangkan kesihatan yang tidak berapa sihat... tengok lah ye...harap ummi suka..



Yang 1st nih transparent


Yang 2nd nih plak tak tranparent..
Kepada Ummi, silalah guna yang mana suka... =)
Jom terjah blog ummi...saya masih baru mengenali dia...

Header Firdani a.k.a Wanie

Okeh seterusnya, header wanie..wanie nih orang yang ke2 minta header doodle.. so lepas dani saya buat yang dia pulak....jom tengok..harap-harap si wanie nih suka la eh...walaupun saya tepek gambar saya... har har har...




Nih header wanie..tak ada yang pertama atau kedua...har har..

kalau yang kedua mesti ada setepek gambar saya..har har...
Alahai...doodle wanie saya tak buat watermark..nanti saya letak dalam entry seterusnya ye...

Wanie nih peramah orangnya..banyak idea dia nak tegur di shoutbox...follow la dia..dia ada buat segmen bloglist kot..tak rugi follow dia..jom gi blog dia..!

Penempah Header
Berikan saya waktu ye..untuk settlekan sikit-sikit header-header kalian...Mungkin saya akan update entry dan buat header berselang seli dengan header pemenang header saya sebelum ini.. Eh..tidak lupa jugak...penempah header sila detailskan sekali saiz header...lupa nak gitau sebelum ini...maaf..

Baiklah entry tamat...saya perlu berehat semula...sangat tidak bermaya.. Alhamdulillah ari nih boleh siapkan 2 header kat atas tuh...kalian juga boleh bersurai..entry habis..

Design With Love

15 comments:

Ku Azhar said...

comel seh yg first tu :D

Yana Dluvers said...

semua tuh free or bebayar ?
ap fb ? n reply di chatbox sy :)

*tq

anis aneesa said...

cute..!xtaw nk ckap ape slain cute..^^

nurdani said...

demam lagi? jaga kesihatan k dear..

comel gila doodle and orang lidi tu.kreatif

Mrs. Farhan said...

Puteri, jaga kesihatan k. Rajin2 makan ubat. =D

rara pinkmafia said...

COMELS NYA,hah cmpai capslock sbb comels sgt.cane kalau akk nk ni?

Wanie said...

puteri!!! dah siap!!! excited gile..hahaha

cantik cun comel..
owh tu ke bofpren sy?keke

nanti puteri letak watermark mcm doodle dani eh..
makaseh..
dah puas hati..
tapi satu je nak komplen..haha
nape yg sy ade design by tu? :P

thanks tau sayang! ^_^

MerLe said...

demam pun dh cntik gni.. klu x demamm, xtau la cntik mcm mn..hehe..
pape pn, jg diri elok2.. =)

muhamad hanif said...

waaaa..


rajin ;)

fieha said...

comel dan cantik..kreatif la awk :)

Ummi said...

saya UMMI !!! comelnya header tuuu !!! sayang tuan puteri sangat-sangat muahx ! tenkiu....

AZTIQAH said...

tuan puteri kreatif

Tengku Puteri said...

tima kasih suma..sudi singgah dan komen... sy bru rasa shat sikit...insyaAllah mungkin esok lusa kembali mendoodle....

N A N I said...

akak tak sihat lg ye....?
jgn lupa mkn ubat taw....huhu.

kalau panadol tak beri kesan, jmp doktor okay :)

btw, jatuh cinta sgt dgn doodle2 akak. comel2! geram2! wiwiwiwiwiwiwi

normala_ali said...

sume doodle awak cantek2..sukanya...