Jul 27, 2011

My Hero

Dear Istana Cinta...

Ini entry jiwang..entry orang bercinta tak ingat alam..boleh skip..atau tak perlu baca..nanti kamu radang hati.. takut kamu muntah hijau atau biru air laut...lepas tuh rasa nak tujal kepala saya.. nanti saya kecut perut..Lama tidak berjiwang-jiwang..ayat geli-geli kat sini..har har har...


Untuk kanda pujaan ati dinda..
gud luck, maal taufik wan najah untuk interview esok..
kanda sentiasa ada dalam doa dinda...heeee...
dekat 3 bulan sudah tidak ketemu...
hati sangat merindu kamu... sob sob sob...
Hati kat dalam nih macam digaru-garu semacam ada kelemumur..
macam iklan syampu
sebab rindu yang amat sama kamu...
Der...wa lapar nasi ayam dara nih der...

udah ler tuh jiwang sikit-sikit...
ini bukan sinetron...ini bukan pentas lakonan..
ini pentas belog...
saya tak bisa bersinetron secara over disini..
udah kawin baru jiwang banyak-banyak sampai senak mata pembaca yang lalu lalang kat sini..
lepas tuh terus terkedek-kedek lari sebab semacam radang hati membaca entry saya..
har har har...


Lagi 3 hari, saya bakal menjadi tua..
sudah akhir remaja kah? entah...kadang-kadang masih terasa semacam kanak-kanak ribena..

Emm..esok..28 hb 7 genap 2 tahun pemergian ayahanda...
Al-Fatihah untuk arwah abah...

Entry tamat...boleh bersurai..
saya ada kerjaan mendoodle harus dibereskan...=)



14 comments:

anis aneesa said...

waaa,romantik gak tengku puteri nie ye?ehehehe..sy pom dh sbulan x jmpe dye..cmpur bulan pose 2 bulan..huk3..x t'tggung rndu..keh3..gatal plop malam nie tgk blog2 yg pnuh ayt jiwang..huhuhu..

Wanie said...

good luck untu kanda kamu..
3 bulan tak jumpe, mesti derita merindu ni..hehe


al=fatihah untuk arwah..

Tengku Puteri said...

anis aneesa- hahaha...terjngkit gatal sy la tuh...=)

Tengku Puteri said...

wanie- tima kasih wanie...dh byk interview, xder tuah lgi nih...huhuhu..sgt menderita r..x sabar nk blik ukm jumpa sama beliau..tpi stdy malas la..heee...

Aminnn...tima kasih sedekahkan al-fatihah untuk arwah abah sy...=)

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

gudluck utk awk:)

alfatihah utk arwah abah awk....

keremajaan pasti tinggalkan kita ...suka atau x kita akan menemui ketuaan klu di pjgkn umur ...:)


excellence!

syira said...

Wah, lama tuh tak jumpa 3 bulan...mmg la puteri seorg yg tabah..
mgkn sbb syira tak pernah kluar dr kL dan selangor, so, tak merasa la pengalaman sebegini..hehe.=)

saharinasaharudin said...

Al fatihah ntuk arwah abah awak dear..
btw,doodle itu sgt comelsss.nak satu! :)

Tengku Puteri said...

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock-
tima kasih awk...tp bukan sy yg interview...buah ati sy...=)
tima kasih utk al-fatihah...

Tengku Puteri said...

syira- hee..xder la tabah sgt..klu dkat maunya sy redah pergi jugak jumpa...hee..cuti2 sem je mesti berjauhan punya...huhuhu...

Tengku Puteri said...

saharinasaharudin- tima kasih dear...tunggu klu sy buat freebies nanti...hee

Puan Kutu said...

romantika di log..best jugak!senang hati jer baca..tak radang hati pun!

Tengku Puteri said...

Puan Kutu- nasib sis x radang ati..! heee

Benrauf said...

Semoga hidup bertambah bahagia tengku puteri. Alfatihah untuk ayahanda anda dan semoga berjaya untuk kekanda anda juga.

Nur-nba said...

Semoga Farhah dipertemukan dengan jodoh yang baik2. Al-Fatihah untuk Allahyarham ayahanda tersayang.. Banyakkan berdoa untuk arwah.