Jul 9, 2011

PERHATIAN kepada 10 orang pemenang header!

Dear Kalian Semua yang Terlibat...

Baiklah..ini entry serius tiada tahap...tiada ketawa secara besar-besaran seperti selalu... okeh maaf berbahasa basi pula... kepada kalian 10 orang gadis melayu tersebut...di sini saya sertakan link kalian semua..sila check kalau ada tercicir atau tiada....

1. Farah Dyana
2. Ummi
3. Nurdani
4. Syue Syada
5. Wanie
6. Kasih Suchi
7. Ainthegorgeous
8. Anis Aneesa
9. Liya Laa
10.Syira
11.Sang Puteri (Kes Istimewa)

Kes Istimewa
Baiklah tak perlu naik antu atau naik angin dulu..kenapa ada 11 orang sedangkan syarat saya cuma 10 orang... Terlepas seorang... memandangkan adik sang puteri dah buat entry... Syira pembuat entry terpantas terakhir pada jam 6:19 petang, manakala adik sang puteri pukul 6:22 petang...maka berdasarkan budi bicara saya, saya terima juga untuk buatkan header adik sang puteri.. lagipun permintaan dia sangat simple... =)

Bagi yang nak header ada gambar sendiri, saya minta hantar ke email saya gambar kamu ye... hantar ke farhah_zaidah@yahoo.com.. kalau kamu tidak bertindak segera, maka header pun lambat lah saya bikin.. ataupun saya semacam syok sendiri terus lekat gambar saya pada header kamu... heeee...

Saya sudah draft header untuk kamu semua...tinggal seorang dua saja lagi yang belom...sebab otak kat dalam kepala semacam kering kontang... bagi yang buat penerangan sangat jelas kehendak header dia, memang cepat saya imagine... setakat ini, saya dah siapkan rumah untuk Nurdani...sebab dia orang pertama yang minta header doodle... =)

Okeh...entry tamat..! boleh bersurai...tima kasih atas kerjasama anda...

16 comments:

kaseh suchi said...

tenkiu put3...

cool ye,,lambat pun xpa...asalkan ada =)
hehe

Wanie said...

sy datang tuan puteri..:)

cepat betul tuan puteri buat draft ye..
semoga berjaya ok..hehehe

p/s:sia jgn letak gambar tuan puteri dekat header sy..:P

ainthegorgeous said...

uti cik put3, da dpt email ain tu. ain xkesa pon cane, janji comel and look pinky je dala. hehe. ;P

Liya Laa said...

Thanks :)

Love much. Hee.

nurdani said...

wah! comelnya! eh tetiba.hahahaha.
tak sabar nak tengok header comel tu

anis aneesa said...

maceh,cik put3..maceh byk2..=)

Ummi said...

ok bos ! tak sabar nak tengok :)

Tengku Puteri said...

kaseh suchi- okeh..sama2 kasih.. =)okeh..yg kaseh sy x abis draft lgi...heee...

Tengku Puteri said...

Wanie- kna buat cepat r wanie...tdo malam diulit dodol je... men scary kan...heeee... hah...nk selit jugak la seketul gmbr sy kat header wanie nanti...har har har....

Tengku Puteri said...

ainthegorgeous- ain,pu3 dh check email ain...n dh reply... heee.. =)

Tengku Puteri said...

Liya Laa- sama-sama Liya...heee.. me too..much2 love... har har har

Tengku Puteri said...

anis aneesa- sama-sama banyak2... =)

Tengku Puteri said...

Ummi- yg ummi punya pun msih dalam pembikinan draft..still blur..sebab org lidi.. heee

SyUhAdA said...

besnye dpt header comel..hehe

syira said...

wah, baiknya hati puteri..
erm, syira pikir2 balik2, malas la nak letak pic sendiri kat header tuh. biar doodle je la.

thanks puteri.
syg kamoo ketat2..hehe =)

❤adek kecik❤ said...

akak,,sy mnta maaf nyusah kn akak..
diz iz my new detail..


a. URL blog
http://armalchentaputera.blogspot.com

b. Tajuk bagi blog
♂❤diaRi keHidUpaNku ❤


d. konsep header yang diingini.
muslimah or s'org yg ulat buku

e. Saiz header..
sederhana...

f. Kombinasi warna pada header..
hitam, putih n biru..